Zou Tucker niet in de politiek willen gaan? Perfecte timing voor mee te doen voor 2024. :p


Of was het omdat door Dominion bekend geraakte dat hij eigenlijk een hekel had aan Trump :p
 
Buitengegooid? Volgens mijn bronnen zelf opgestapt...

Lijkt ook het enige plausibele. Anders heeft fox hun eigen doodsvonnis getekend. Dat weet toch iedereen.


Edit: part ways staat er in je eigen bron. Dus gelieve geen fake news te verspreiden. Want zoals je ziet in bovenstaande comments, zijn er alweer enkelen die ermee weg zijn...
Dat is omdat 'die enkelen' het opnieuw veel beter door hadden dan jij en jouw 'bronnen'.
Als wederom blijkt dat jouw bronnen compleet verkeerd waren, ga je ze dan eens aanpassen eigenlijk?
En uiteraard: Carlson werd wel degelijk buitengesmeten.

WSJ: "Mr. Carlson found out he was being let go about 10 minutes before the network announced his departure."
NYT: "Mr. Carlson was given no heads-up that his time at Fox News had drawn to an end, according to two people with knowledge of the timing of the conversation. The anchor was told of the network’s decision on Monday morning, and his senior executive producer, Justin Wells, was also out of a job."

Tijd om te veranderen van nieuwsbronnen. (wat uiteraard niet zal gebeuren. Ideologie verknalt alles)
 


Ok daags nadien komen er altijd meer details naar boven natuurlijk. Maar gisteren stond er nogtans in koeien van letters PARTED WAYS op het artikel van fox. Mijn excuses als er nieuwe wendingen zijn in dit geval:

Nu lijkt het er idd op dat Rupert Murdock, ceo, zelf zou aangedrongen hebben op het ontslag.

Again: daar lijkt het op.
Maar enkel fox of carlson kunnen dit bevestigen. Alle andere bronnen hebben geen bewijzen.
Dus ik stel voor dat we wachten tot 1 van die 2 met een statement komt.
Voorlopig moeten we het dus doen met PARTED WAYS. Wat vrij vertaald, uit elkaar gaan is. Dus elk zn eigen gang. Niet ontslagen dus.

In mijn link 5 interessante pistes waarom.

In elk geval is het marktaandeel van fox met bijna 5 procent gekelderd..
Of het een slimme zet is,zal nog moeten blijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Waarderingen: asmo
Voorlopig moeten we het dus doen met PARTED WAYS. Wat vrij vertaald, uit elkaar gaan is. Dus elk zn eigen gang. Niet ontslagen dus.
Dat is natuurlijk wel gewoon corporate speak. Dat soort bewoordingen wordt vaak gebruikt (zie ook in de sportwereld wanneer trainers ontslagen worden) en is eigenlijk helemaal geen indicatie voor wat er echt gebeurd is. Daarmee zeg ik niet dat ik 100% zeker ben dat hij ontslagen is, maar goed.
 
Ok daags nadien komen er altijd meer details naar boven natuurlijk. Maar gisteren stond er nogtans in koeien van letters PARTED WAYS op het artikel van fox. Mijn excuses als er nieuwe wendingen zijn in dit geval:

Nu lijkt het er idd op dat Rupert Murdock, ceo, zelf zou aangedrongen hebben op het ontslag.

Again: daar lijkt het op.
Maar enkel fox of carlson kunnen dit bevestigen. Alle andere bronnen hebben geen bewijzen.
Dus ik stel voor dat we wachten tot 1 van die 2 met een statement komt.
Je blijft fenomenaal.
Iedere kat en zijn hond weet dat Carlson ontslagen werd aan de hand van zowel betrouwbare bronnen (WSJ, eigendom van Rupert Murdoch himself by the way, en de NYT) als door indirect bewijs (ontbreken reactie Carlson, volgende carrièremove etc.).

Voorlopig moeten we het dus doen met PARTED WAYS. Wat vrij vertaald, uit elkaar gaan is. Dus elk zn eigen gang. Niet ontslagen dus.
Ontslagen.

Het is niet omdat jij luistert naar wat ze in de Trump echokelder zeggen, dat anderen "het dus moeten doen met ...".
Realiteit is realiteit.
 
Laatst bewerkt:
Dit doet me hard denken aan de early days na de verkiezingsoverwinning van Biden.

"we zullen moeten wachten tot de rechtszaken afgelopen zijn om de echte uitslag te kennen"
"we kunnen momenteel niet inschatten of er effectief op grote schaal fraude gepleegd werd zoals Trump en Guiliani zeggen"

Terwijl iedereen met een ook maar een minimum aan normale nieuwsbronnen van kilometers afstand zag dat Trump/Guiliani en hun kompanen gewoon uit hun nek aan het lullen waren dat het echt niet normaal was.
Het was zelfs zo surrëel dat het op momenten op verborgen camera of een in scene gezet televisieprogramma leek.

Wie kan deze vergeten :rofl:: https://en.wikipedia.org/wiki/Four_Seasons_Total_Landscaping_press_conference

Reactie van Trump fans toen, ook meerderen hier op het forum: "we zullen moeten afwachten" :oops:
 
Janus, kunnen we hier, voorlopig althans, de discussie afsluiten?

Dit is nu toch ook geen groot heikelpunt, en verre van hoog discussie waarde?

Laat ons afwachten of Fox of TC zelf met een statement komt komende dagen. Dit zal ongetwijfeld wel gebeuren.

Ander nieuws nu: Biden stelt zich opnieuw kandidaat zopas voor 2024.dat moet u toch wel hoopvol stellen, nietwaar :baard:
 
Wat, laat ons eerlijk zijn, geschift is. Hij zal wel goed ondersteund worden, en ook zijn gezondheid zal zo goed als mogelijk worden gehouden, maar een leeftijdsgrens lijkt me toch wel aan de orde.
Een 2e termijn van Biden? Hij zal met een rotator moeten rondsloffen...

Als ze qua policy in de 2de termijn nog maar de helft gedaan krijgen als in de eerste termijn, zou dat al weer een groot succes zijn, en steken ze hem voor mijn part ondertussen pro forma in een bokaal formaldehyde.

-Russisch leger gedecimeerd zonder 1 druppel Amerikaans bloed (met bipartisane steun)
-EU-US relaties op toppunt.
-NATO verenigd als nooit tevoren.
-American rescue covid plan waardoor economie direct terug opgeveerd is.
-Bipartisane Infrastructuur act
-Bipartisane Chips act
-Inflation reduction act (of eerder American manufacture / climate / energy act)
-Laagste werkloosheid sinds 1969 (ok, uiteraard niet volledig zijn verdienste)
Ik dacht dat show verkopen, welbespraaktheid, of 'sterke en krachtige perceptie' niet het belangrijkste waren?

Vind mij eens een democrat president van de laatste 50 jaar die meer gedaan kreeg?

Beleid telt.
 
We klagen dat ouderen niet meer willen werken, maar doen ondertussen lekker op zijn Belgisch stevig mee met het 'leeftijdisme' natuurlijk.

Als je dat vergelijkt met de USA, waar Fauci 80 is, Buffett 92, Trump 76, Biden 80, Murdoch 92, Schwarzmann 74, etc. etc. , dan zie je al het verschil in mentaliteit.
 
Wat, laat ons eerlijk zijn, geschift is. Hij zal wel goed ondersteund worden, en ook zijn gezondheid zal zo goed als mogelijk worden gehouden, maar een leeftijdsgrens lijkt me toch wel aan de orde.
De vraag is hoe je dat gaat hard maken, vanaf wanneer zijn mensen afgeschreven? 85 is oud maar er zijn genoeg mensen die nog steeds kunnen meedraaien op dat vlak., het is discriminerend om daar maximale leeftijdsgrenzen op te stellen: Oudere mensen takelen mentaal af dus gaan we meteen de hele groep het onmogelijk maken om verkozen te raken. Als we toch een grens zouden willen maken voor functies waar we mentale capaciteiten belangrijk vinden kunnen we beter een soort examen invoeren om die capaciteiten te meten zodat we iedereen op zijn eigen capaciteiten kunnen beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
We klagen dat ouderen niet meer willen werken, maar doen ondertussen lekker op zijn Belgisch stevig mee met het 'leeftijdisme' natuurlijk.

Als je dat vergelijkt met de USA, waar Fauci 80 is, Buffett 92, Trump 76, Biden 80, Murdoch 92, Schwarzmann 74, etc. etc. , dan zie je al het verschil in mentaliteit.
Kwestie van twee ongerelateerde zaken met elkaar te verbinden natuurlijk. Van mij mag iedereen zich zo lang mogelijk nuttig maken hoor, maar wettelijk gezien geldt er in de meeste landen een pensioenleeftijd. En hier zou je dan geen vraagtekens mogen plaatsen bij iemand die de meeste pensioenleeftijden met meer dan 10 jaar overstijgt, die nog in de running wil zijn voor wat op zich een zeer belangrijke functie is.

Veel van jouw voorbeelden runnen (hun eigen) privébedrijf, ja dan doe je maar. Voor een democratische functie kan je je wel afvragen of iemand die zeer waarschijnlijk binnen de 5 jaar zal sterven aan ouderdom nu de ideale leider is vind ik.

De vraag is hoe je dat gaat hard maken, vanaf wanneer zijn mensen afgeschreven? 85 is oud maar er zijn genoeg mensen die nog steeds kunnen meedraaien op dat vlak., het is discriminerend om daar maximale leeftijdsgrenzen op te stellen: Oudere mensen takelen mentaal af dus gaan we meteen de hele groep het onmogelijk maken om verkozen te raken. Als we toch een grens zouden willen maken voor functies waar we mentale capaciteiten belangrijk vinden kunnen we beter een soort examen invoeren om die capaciteiten te meten zodat we iedereen op zijn eigen capaciteiten kunnen beoordelen.
Ik denk nu niet echt dat deze bedenking een wettelijke leeftijdslimiet in de weg staat, maar een examen is inderdaad ook een optie. Enkel kan je daar weer een hoop vragen bij stellen (wat moet er nu net gevraagd worden op zo'n examen, hoe relevant is dat, enz.).
 
Terug
Bovenaan