Er is trouwens nog een heel andere verklaring voor dan dat "de wereld" Biden niet serieus neemt, hoor.
Trump was een vennoot, omdat ze ermee konden doen wat ze wilden. Makkelijk te sturen en met een politiek die volledig in hun voordeel was: Laat SA maar doen wat ze willen, economische samenwerking en voor de rest oogkleppen op.

Dat ze nu met Biden spotten, en niet met Trump, is misschien omdat ze hun bondgenoot kwijt zijn?
 
Er is trouwens nog een heel andere verklaring voor dan dat "de wereld" Biden niet serieus neemt, hoor.
Trump was een vennoot, omdat ze ermee konden doen wat ze wilden. Makkelijk te sturen en met een politiek die volledig in hun voordeel was: Laat SA maar doen wat ze willen, economische samenwerking en voor de rest oogkleppen op.

Dat ze nu met Biden spotten, en niet met Trump, is misschien omdat ze hun bondgenoot kwijt zijn?
Inderdaad, algemeen als zo'n land zonder persvrijheid (China, SA) spot met een staatshoofd zou ik toch vooral gaan kijken bij de economische/geopolitieke belangen van het bestuur van die landen voor een motief.
 
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220415_93304324

ik herinner me nog Trump die twee handjes gebruikte om een glas water te drinken of voorzichtig van een helling stapte..... Elke dokter, psychiater die zijn 5 min of fame wou (ten koste van hun carrière) werd op nationale televisie met open armen ontvangen.

Maar holey fuck de huidige president lijkt me echt toch wel een pakje verder van het padje af te staan. Ik troost me met de gedachte dat er onder een president een heel team van experts staan die bijstaan met de besluitsvorming..
 
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220415_93304324

ik herinner me nog Trump die twee handjes gebruikte om een glas water te drinken of voorzichtig van een helling stapte..... Elke dokter, psychiater die zijn 5 min of fame wou (ten koste van hun carrière) werd op nationale televisie met open armen ontvangen.

Maar holey fuck de huidige president lijkt me echt toch wel een pakje verder van het padje af te staan. Ik troost me met de gedachte dat er onder een president een heel team van experts staan die bijstaan met de besluitsvorming..
En ook bij Trump werden dergelijke berichten hier terecht onthaald op gelach. Wat een kulberichten. Nee, je kunt geen psychiatrische diagnose stellen van op afstand aan de hand van een paar beeldjes, en al wie denkt dat te kunnen, maakt zich onsterfelijk belachelijk.

Hij schudt de hand van iemand die schuin achter hem staat bij het opkomen, en draait bij het afgaan terug naar diezelfde plek: Seniel.

Je klaagt tegelijk aan dat het bij Trump gezegd werd bij die twee handjes aan een glas, en tegelijk doe je hetzelfde. Wat zegt dat dan over jouw 5 min of fame?
 
En ook bij Trump werden dergelijke berichten hier terecht onthaald op gelach. Wat een kulberichten. Nee, je kunt geen psychiatrische diagnose stellen van op afstand aan de hand van een paar beeldjes, en al wie denkt dat te kunnen, maakt zich onsterfelijk belachelijk.

Hij schudt de hand van iemand die schuin achter hem staat bij het opkomen, en draait bij het afgaan terug naar diezelfde plek: Seniel.

Je klaagt tegelijk aan dat het bij Trump gezegd werd bij die twee handjes aan een glas, en tegelijk doe je hetzelfde. Wat zegt dat dan over jouw 5 min of fame?
Je spreekt over hier.. (bedoel je dan 9 lives?)
of eerder de Nytimes? of de dailymail?
Of hebben we het over die Yale psychiater die wel vond kunnen dat de president kon ' gecolloqueerd' worden en dit riedeltje doorduwde bij congress?
Dat hoongelach zal ik wel gemist hebben op 9lives maar daar ging het niet over. ;)

 
Je spreekt over hier.. (bedoel je dan 9 lives?)
of eerder de Nytimes? of de dailymail?
Of hebben we het over die Yale psychiater die wel vond kunnen dat de president kon ' gecolloqueerd' worden en dit riedeltje doorduwde bij congress?
Dat hoongelach zal ik wel gemist hebben op 9lives maar daar ging het niet over. ;)
Neen, ik spreek hier over BG en 9lives. Net zoals jij hier op BG die psychiaters komt naspelen die je hekelt bij het geval Trump. Ik snap dat echt niet. Waarom? Toen vond je het belachelijk en zoeken naar "5 minutes of fame", maar nu vind je dat je het zelf wél kunt bij Biden?
 
Neen, ik spreek hier over BG en 9lives. Net zoals jij hier op BG die psychiaters komt naspelen die je hekelt bij het geval Trump. Ik snap dat echt niet. Waarom? Toen vond je het belachelijk en zoeken naar "5 minutes of fame", maar nu vind je dat je het zelf wél kunt bij Biden?
En ik spreek over hoe het in 2018(?) in de media gekomen is. Das al een heel verschillende insteek.
Aangezien ik geen psychiater ben en dit geen nationale televisie is snap ik je laatste punt ook niet echt? Kan je even verduidelijken?
 
En ik spreek over hoe het in 2018(?) in de media gekomen is. Das al een heel verschillende insteek.
Aangezien ik geen psychiater ben en dit geen nationale televisie is snap ik je laatste punt ook niet echt? Kan je even verduidelijken?
Je bent hier rond de pot aan het draaien dat het niet meer mooi is en het gaat weer nergens meer over. Je wou even een hypocrisie aan de kaak komen stellen, maar die zit er gewoon niet in.

Jouw post op basis van de beelden van Biden die zijn hand uitsteekt op het podium:
"Maar holey fuck de huidige president lijkt me echt toch wel een pakje verder van het padje af te staan. Ik troost me met de gedachte dat er onder een president een heel team van experts staan die bijstaan met de besluitsvorming.."

Hoe verschilt die uitspraak van wat er dan volgens jou in 2018 (?) in de media is gekomen? Hoe verschilt die mening van de mening die je daarboven belachelijk noemde, en "zoeken naar 5 minutes of fame"? Want toen vond je zo'n uitspraak dus not done (dat is vast nog wel terug te vinden), maar nu vind je ze blijkbaar wel normaal om te maken? Dat is wat ik met mijn laatste punt bedoel.
 
Je bent hier rond de pot aan het draaien dat het niet meer mooi is en het gaat weer nergens meer over. Je wou even een hypocrisie aan de kaak komen stellen, maar die zit er gewoon niet in.
Jawel.
Ik wil nu even een uiteenzetting in de media zien in de trend van volgend BBC artikel.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-42580762
Indien niet kunnen we toch wel een klein beetje spreken van hypocrisie niet?

Jouw post op basis van de beelden van Biden die zijn hand uitsteekt op het podium:
"Maar holey fuck de huidige president lijkt me echt toch wel een pakje verder van het padje af te staan. Ik troost me met de gedachte dat er onder een president een heel team van experts staan die bijstaan met de besluitsvorming.."

Hoe verschilt die uitspraak van wat er dan volgens jou in 2018 (?) in de media is gekomen? Hoe verschilt die mening van de mening die je daarboven belachelijk noemde, en "zoeken naar 5 minutes of fame"? Want toen vond je zo'n uitspraak dus not done (dat is vast nog wel terug te vinden), maar nu vind je ze blijkbaar wel normaal om te maken? Dat is wat ik met mijn laatste punt bedoel.
Wat is mijn mening als niet klinisch psycholoog op een onbeduidend forum tov talloze experten die in de wereldmedia hun zegje mogen doen (al dan niet die goldwaterrule met beide voeten tackelend) Als je daar het verschil niet kan inzien lijkt me dat eerder een ideologische insteek te hebben.
 
In plaats van individuele gevallen zoals Trump of Biden te bespreken, is het misschien interessanter om te kijken naar het totaalplaatje van de Amerikaanse gerontocratie.

Gisteren nog werd een artikel gepost over de mentale gezondheid van de 88-jarige (!) senator Dianne Feinstein.


De gemiddelde leeftijd in de senaat is 64 jaar. En tijdens de komende verkiezing gaat het waarschijnlijk tussen een 82-jarige Biden en een 78-jarige Trump. Tja...
 
In plaats van individuele gevallen zoals Trump of Biden te bespreken, is het misschien interessanter om te kijken naar het totaalplaatje van de Amerikaanse gerontocratie.

Gisteren nog werd een artikel gepost over de mentale gezondheid van de 88-jarige (!) senator Dianne Feinstein.


De gemiddelde leeftijd in de senaat is 64 jaar. En tijdens de komende verkiezing gaat het waarschijnlijk tussen een 82-jarige Biden en een 78-jarige Trump. Tja...
Dat artikel is redelijk absurd, iemand die tot voor kort "on top of things" was en nu tijdens een gesprek soms opnieuw moet vragen wie de gesprekspartner nu weer is. Op zich klopt het dat zo'n mensen op zo'n manier omringd kunnen worden dat het gewoon "gezichten" zijn, maar dit is toch wel heel extreem.

Je kan je ook vooral afvragen wie er nu net gediend is door een systeem waar iemand die in bijna elke andere sector al 20 jaar op pensioen zou zijn, gewoon op de stoel blijft zitten.
 
In plaats van individuele gevallen zoals Trump of Biden te bespreken, is het misschien interessanter om te kijken naar het totaalplaatje van de Amerikaanse gerontocratie.

Gisteren nog werd een artikel gepost over de mentale gezondheid van de 88-jarige (!) senator Dianne Feinstein.


De gemiddelde leeftijd in de senaat is 64 jaar. En tijdens de komende verkiezing gaat het waarschijnlijk tussen een 82-jarige Biden en een 78-jarige Trump. Tja...
Ik heb mij ook al geërgerd aan die Feinstein, één van de eerste namen die ik gebruik als ik moet uitleggen waarom de VS een gerontocratie is. Ik vind dat niet normaal, en vooral erg.

Vooral omdat ze dan nog eens een Democraat is uit Californië. Goed wetende dat de Democraten vandaag altijd winnen, en dat je dus verhindert dat een capabel nieuwe "charismatische figuur" opstaat voor de Democraten die eventueel populair kan worden en een frontrunner kandidaat kan worden. Maar door zelf continu kandidaat te zijn verhinder je dat. Je schaadt meer uw eigen partij dan wat anders. Californië is de staat met de meeste inwoners en heeft recht op 2 senators en dan verhinder je dat een nieuwe politieke figuur kan opstaan, terwijl Californië er veel meer zal hebben dan één of andere kleine staat... . Als je je afvraagt waarom er geen nieuwe "Obama" is, wel zij kan eigenhandig een nieuwe "Obama" doen vermeden hebben.


En dan lees je dat soort artikelen, en komen uw haren spontaan recht te staan. Ik zou - zelf nog eerder een Republikein stemmen in Californië - dan op haar. Maar de antipathie voor de andere partijen is daar zo groot dat de Republikeinse partij geen kans maakt, en iedereen gewoon op zijn partij stemt. Iemand die in zo een staat verkozen wordt, zonder grote controverses blijft aan de macht voor zijn hele leven. In de primaries gaan de mensen ook meestal ook al voor wat ze kennen, en het niet proportionele karakter zorgt ervoor dat er 2 partijen aan de macht blijven, terwijl in de senaat elke staat 2 zetels levert, ongeacht hoe groot ze is, wat toen in de 18e eeuw nog relevant was, maar vandaag in de 21ste eeuw absurd out-to-date is.

Een proportioneel systeem in het huis is ook het eerlijkst en het minst racistisch enzovoort. Je kan dat nog per staat doen. Texas heeft 36 zitjes, dus doe je een statewide election, en wijs je 36 zitjes toe aan partijen. Halen de Democraten 38% en Republikeinen 45% en libertarische misschien 7%, verdeel dan via d'hondt methode Kan toch niet zo moeilijk zijn. Voor de kleinere staten kan je blijven werken met districten enzovoort. Maar voor een staat als Texas of Cali is het belachelijk.

Electorale college waar er ook al zo veel controverse rond is, maar gezien dat door census wordt verdeeld is de verdeling van de electors wel goed, maar niet hoe ze toegewezen worden vanuit de staat. In Florida is het vaak 50-50 of 45-55 maar de winner takes it all, dus de stem van de andere Floridakiezers wordt niet gehoord. In Californië moet je als Republikein al niet meer gaan stemmen, ook al zijn er daar ook miljoenen van. Supreme Court (voor leven) ook al zo belachelijk, en zelfs niet meer gebruikt waarvoor het oorspronkelijk was gebruikt. Men doet af als de constitution en de systemen heilig zijn, maar het is vandaag 2022, geen 1776. De wereld is anders vandaag.


En over het andere zitje had je dan dit verhaal, toen ze een vervanger zochten voor Harris die VP werd onder Biden. Echt één van de redenen waarom politiek in de VS zo toxisch is voor mij, en dan komt dan allemaal naar hier door "globalisme". De eerste latino ooit in de senaat voor Californie, en dan is er controverse omdat Harris niet vervangen werd door een andere afro-amerikaanse vrouw aka "pick me" kreet van london breed, burgemeester van SF.

Dat artikel is redelijk absurd, iemand die tot voor kort "on top of things" was en nu tijdens een gesprek soms opnieuw moet vragen wie de gesprekspartner nu weer is. Op zich klopt het dat zo'n mensen op zo'n manier omringd kunnen worden dat het gewoon "gezichten" zijn, maar dit is toch wel heel extreem.
Gaat al een tijd bergaf, vorig jaar in feb-maa ook dat soort verhalen gelezen van Feinstein.

Adding urgency to the recent concerns: If Democrats retain control of the Senate next year, Feinstein will succeed retiring Vermont Sen. Patrick Leahy as the Senate’s president pro tem — putting her third in line for the presidency.

Dit trouwens ook. Stel dat in 2023 Biden en Harris gezamenlijk in een vliegtripje neerstorten (met hun air force one) wordt zij president omdat zij de meeste ervaring heeft in de senaat. Voor wie... Biden & Trump nog niet oud genoeg vond. EDIT: De speaker dus Pelosi zit er nog tussen, dus eigenlijk rang 4. Pelosi is trouwens ook al 82, maar niemand wilt die positie omdat speaker zijn onpopulair is en je veel moet incasseren (en je je verbrand dus), en veel Amerikansen staan van nature al skeptisch tegenover overheid en Washington, nog meer soms dan tegenover hun president. Je bent teveel een "insider". Zeker op rechts daar speelt dat mee, Trump was de outsider in 2016.

Misschien dat deze senaat & house een vertegenwoordiging is van de toegenomen vergrijzing. Gemiddelde leeftijd in de senaat is tussen 62 en 63 jaar. In het huis is dat 5 jaar minder, maar er is bijvoorbeeld wetgeving die bepaalt dat je ouder dan 35 zijn vooraleer je beëdigd kan worden als president (en iets minder hoog maar nog altijd een leeftijdslimiet voor andere hoge posities). Maar qua ouderdom is dat er niet. Men spreekt wel over diversiteit, maar dat is één van de zaken waar het barslecht is. En mocht de leeftijd zakken, zal de diversiteit er vanzelf komen, want de jongere leeftijdsgroepen zijn diverser qua kleur enzovoort. De oudere machthebbenden zijn hoofdzakelijk oude blanke mannen.

__

Dat wij onder de VS staan in de democracy index is door al deze redenen onbegrijpelijk voor mij.
 
Laatst bewerkt:

De Republikeinen blijven mooi volharden in de boosheid.

McCarthy:
Beweert dat hij nooit heeft gezegd dat hij vond dat Trump ontslag moest nemen. Tot er natuurlijk bewijs boven kwam.

McCarthy is heard saying, "The only discussion I would have with (Trump) is I think this (impeachment) will pass, and it would be my recommendation that he should resign."

The recording contradicts a prior statement from McCarthy's spokesperson Mark Bednar, who told the Times, “McCarthy never said he’d call Trump to say he should resign.”

Perry:
Beweert dat hij nooit berichten heeft gestuurd die te maken hadden met de verkiezingsuitslag te veranderen. CNN heeft nu de berichten zwart op wit (https://edition.cnn.com/2022/04/25/politics/rick-perry-mark-meadows-text/index.html).

Taylor Greene:
Kan zich helemaal niets meer herinneren van 6 januari. Liegt over haar eigen uitspraken, tot ze er mee geconfronteerd wordt natuurlijk.

Graham:
Zei op 6 januari 'Count me out, enough is enough' over Trump. Een jaar later 'Trump is the leader of this party'.

Purdue:
In zijn opening statement in een debat gisteren: "First off, folks, let me be very clear tonight. The election in 2020 was rigged and stolen," Perdue said, despite the fact there is not any evidence to back up his fantastical delusions. Perdue then blamed Kemp for his loss in the January 2020 runoff that gave Democrats control of the U.S. Senate, saying Kemp, "sold us out and cost us the majority of the United States Senate."

Blijft dus zonder enig bewijs de rigged election claim herhalen, gewoon voor de endorsement van Trump.


Triestig dat zo'n mensen nog in de politiek kunnen zitten, en dan nog met zo'n hoge functies (onafhankelijk van bij welke partij ze zitten).
En Trump keek en zag dat het goed was. Zoals Noah het zegt: 'If you used to be against him, and now you're not, he likes those people more than someone who loved him the whole time, because it shows that he made you bend the knee.'
 
Laatst bewerkt:
FRMktQJXwAESGBB


Approval ratings van de senators. Even erbij vermelden niet te veel in de details gaan kijken, zeker in kleine staten is de sample size en de approval ratings van bepaalde staten hebben een gelijkaardige trend, onafhankelijk van de senators (Wyoming, Vermont, Maryland etc. en aan de andere kant South Dakota, blijkbaar Californië).

We zien wel dat de Democratische senator Joe Manchin zijn approval rating het meest stijgt.

FRMmy2qXMAA-c86


Manchin stijgt in approval bij Republikeinen en Independents maar zakt daarentegen bij Democraten fors. Manchin is een senator uit een rode staat, dat wil zeggen een staat die een sterk Republikeinse identiteit heeft.

FRM_SAGWUAIgzSU


FRM_Q7OWQAEtKKh
 
Ik ben niet zeker of dit nieuws hier al gekend is, maar even opgezocht en blijkbaar niet.


Sarah Palin heeft begin deze maand aangekondigd een gooi te doen naar het enige zitje Alaska levert in het huis van afgevaardigen, en daarmee zou ze dus een politieke comeback maken. De vorige afgevaardigde is overleden in maart, en was een van de langstzittende afgevaardigden ooit met 49 jaar lang.


Vrij snel erna steunde voormalige president Donald Trump al meteen haar kandidatuur, om zo het potentiële veld voor haar al te ruimen. Er wordt niet verwacht dat Palin moeite zal hebben met haar verkiezing doordat Alaska voorlopig een betrouwbare Republikeinse staat hoewel de marges geleidelijk aan kleiner worden, terwijl dit jaar wellicht een voordelig verkiezingsjaar voor de Republikeinen zal worden.


Een andere en al verkozen afgevaardigde Marjorie Taylor Greene haalt nog even de media met haar visies over abortus over hoe satan de vrouw verleidt om een abortus te doen.


Met vervolgens dit fragment waarbij Taylor Greene het heeft over hoe de kerk mensen faalt en niet meer zijn werk doet omdat Satan de Kerk in bezit heeft en controleert.


Marjorie Taylor Greene en Lauren Boebert zouden een heftige discussie gehad hebben in februari en moesten geïsoleerd worden door derden. Nieuws lekte wel pas uit gisteren.

Privately, Republicans say Boebert (R-Colo.) — who’s seen as more of a party team player than Greene — detests being tied to her Georgia colleague. And when the House Freedom Caucus board of directors gathered last month at its usual spot a few blocks from the Capitol, the two tangled over Greene’s appearance at a February event organized by a known white nationalist.

Their confrontation grew so heated that at least one onlooker feared the Greene-Boebert back-and-forth might escalate beyond the verbal cage match had another board member not stepped in to de-escalate, according to a GOP lawmaker who was granted anonymity to describe what happened. The incident was confirmed by three people connected to the Freedom Caucus, whose members largely avoided public criticism of Greene and Rep. Paul Gosar (R-Ariz.) at the time and focused their discontent on the event organizer, Nick Fuentes.
 
Laatst bewerkt:
Blijft toch fascinerend om van buitenaf de evolutie van de GOP te zien de laatste jaren en hoe ze zich heruitgevonden hebben in het social media tijdperk. Een mooie case study voor iedereen die het bestaan van onze democratie als vanzelfsprekend beschouwt en een blauwdruk voor hoe het niet moet naar de toekomst toe.
 

Ze heeft trouwens een ongezonde obsessie met Satan. Altijd komt Satan terug.


Of hoe ze haar spijt getuigt over bepaalde opmerkingen waarin ze de holocaust vergeleek met mondmaskermandaten na een bezoek aan een Holocaust museum.

Als je Amerikaanse politiek volgt, krijg je toch het idee dat de realiteit de fictie aan het inhalen is.
 
In de swingstaat van Pennsylvania doet onder meer Dr. Oz van het Discovery Channel programma een gooi naar de senaat. Dr. Oz lijkt één van de 2 grootste kandidaten te worden op rechts, in een strijd verwikkeld met McCormick, één van de gasten qua buitenlands beleid in de regering die Trump heeft buitengesmeten als onderdeel van het clubje James Mattis.

Dr. Oz is een idool van Trump gezien Trump van Dr. Oz inspiratie haalde om zelf een anti-malariamedicijn in te nemen en het als geneesmiddel tegen covid 19 promootte. Verder is Oz een controversiële dokter en figuur, vooral bekend voor alternatieve geneeskunde alsook het promoten van experimentele diëten en manieren om gewicht te verliezen.

In September 2016, during his presidential campaign, Donald Trump appeared on The Dr. Oz Show.[59] In the lead-up to the show's taping, Oz promoted Trump's appearance with a claim that Oz would assess medical records submitted to the show by Trump and reveal his assessment on the show.[60] CNN speculated that Trump's appearance aimed to appeal to The Dr. Oz Show's large female viewership.[61][62] In 2018, Trump appointed Oz, athletes, and The Incredible Hulk star Lou Ferrigno to his Council on Sports, Fitness, and Nutrition. Trump's selections of pundits, rather than experts, for the panel was criticized.[13] Trump appointed Oz to a second term on the council in December 2020.[63][64]

During the COVID-19 pandemic, Oz's television appearances influenced Trump's decision-making, and he became an informal advisor to the Trump administration.[65][66][67][68] Oz had promoted the use of hydroxychloroquine, an antimalarial drug, as a cure for COVID-19 on more than 25 Fox News broadcasts in March and April 2020.[69][70][71][72] Trump claimed to be taking the drug in May 2020.[73] In June 2020, the Food and Drug Administration revoked emergency use authorization of hydroxychloroquine, stating that it was "no longer reasonable to believe" that the drug was effective against COVID-19 or that its benefits outweighed "known and potential risks"

-> hier alweer een groot deel te zien van de inspiraties uit Trump en waar Trump belang aan hecht.

Verder volgende controversiële claims...
Oz's image and quotes have been exploited by many weight loss product scammers. While he himself has not been found to be involved in these scams, he has made statements that were exploited by scammers.[55][56] During a 2014 Senate hearing on consumer protection, Senator Claire McCaskill stated that "the scientific community is almost monolithic against you" for airing segments on weight loss products that are later cited in advertisements, concluding that Oz plays a role, intentional or not, in perpetuating these scams, and that she is "concerned that you are melding medical advice, news, and entertainment in a way that harms consumers."[57][58] He has been a spokesman and advisor for the website RealAge.com, which The New York Times has criticized for its pharmaceutical marketing practices

Oz has spoken in favor of the disputed practice of intermittent fasting. He became involved in a feud with actor Mark Wahlberg over not eating breakfast and took part in a push-up challenge, which Wahlberg won.

Oz has faced criticism for his promotion of pseudoscience[10][69] homeopathy,[83][84] and alternative medicine.[58] Popular Science[85] and The New Yorker[42] have published critical articles on Oz for giving "non-scientific" advice.[42] HuffPost has accused Oz of promoting quackery.

In April 2020, Oz appeared on Fox News with Sean Hannity and stated that reopening schools in the United States might be worth the increased number of deaths it could cause: "only cost us 2 to 3 percent in terms of total mortality." He received major backlash on social media for the comments and later apologized, claiming that he had seen the argument in an editorial on The Lancet.

Op links leidt op dit moment John Fetterman in de peilingen. Nog amper endorsements ontvangen, Fetterman vertegenwoordigt de progressieve kant van de Democratische Partij en wordt gezien als een opvolger voor Bernie Sanders en als een early supporter van hem ook in 2016. Zijn verhaal als burgemeester van Braddock is goed gekend, en volgens mij ook al door documentairemaker Michael Moore al eens aan bod gekomen.

Conor Lamb een afgevaardigde voor het huis is momenteel 2e in de peilingen en is meer de kandidaat van het establishment bij de Democraten, terwijl Malcolm Kenyetta een nieuwer gezicht is die vooral inzet op Afro-Amerikaanse en LGBTQ-rechten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan