Prime Amazon Prime

Blijkbaar staat Zillion op de nederlandse Amazon Prime, maar bij ons nog niet :sop:
VTM en Kinepolis hebben hier de rechten. De bioscopen van de keten blijven het programmeren, dus de streaming is voorlopig nog van de Belgische radar. Ik denk dat Streamz daarna mss een kans maakt ipv Prime.
 
VTM en Kinepolis hebben hier de rechten. De bioscopen van de keten blijven het programmeren, dus de streaming is voorlopig nog van de Belgische radar. Ik denk dat Streamz daarna mss een kans maakt ipv Prime.
Dit is wel een echt een film om in de bioscoop te zien hoor. Ik vind hem zelf maar zo-zo tbh, maar indien je toch geïnteresseerd bent in deze film, ga hem dan best op het grote scherm zien want anders heb je er echt geen hol aan.
 
Vond er niet veel aan.
Gaat wel heel lang duren vooraleer er iemand uit gaat denk ik zo
 
Nederlandse series van last one laughing is idd 1 van de flauwere die ik gezien heb :S
En ik heb ze allemaal gezien (canadese (TOM GREEN!, Colin Mohrie), spaanse, italiaanse, franse en duitse versies.)

De canadese, en sommige seizoenen van de franse en de duitse vond ik de betere.

Maar alles valt of staat met de deelnemers he.
Hadden ze daar in de nederlandse versie bijvoorbeeld een Hans teeuwen, Bert Vissers of Theo maassen tussen gezwierd, wast al heel wat ander vuurwerk geweest. :biglaugh:

Belgische versie komt niet goed imo.... veel te brave comedians voor zo iets :D
Je hebt mensen nodig die al funny zijn zonder dat ze iets zeggen, mensen met veel mimiek en platvloerse onzinnigheden.
Zou niet weten met welke belgen we dat zouden moeten doen.
 
Laatst bewerkt:
Nederlandse series van last one laughing is idd 1 van de flauwere die ik gezien heb :S
En ik heb ze allemaal gezien (canadese (TOM GREEN!, Colin Mohrie), spaanse, italiaanse, franse en duitse versies.)
Je mist nog de originele Japanse versie. Die staat ook op Prime; Documental
 
Nieuw seizoen van Hunters en eerste 3 afleveringen van Last one Laughing - nederland :biglaugh:
Ha, toevallig net op Discord gezet. Ik vond hem formidabel! Henry Van Loon kende ik, net als Ruben. Beide vond ik geniaal. Maar Stefano was voor mij een ontdekking. Meermaals strike gelegen met die onzin :D
 
Vanaf volgende maand kunnen Fransen hun Amazon prime uitbreiden met HBO.

Kunnen wij dan gewoon op de Franse site een Frans account aanmaken, HBO uitbreiding nemen en eindelijk HBO legaal in 4k kijken als Belgen?
 
Terug
Bovenaan