Prime Amazon Prime

Iemand The Rig gekeken op Prime? Ik heb nu twee afleveringen gezien, een beetje The Mist op een boorplatform. 't Is niet super maar wel ok, alleen al de setting. Afwachten wat het verder geeft.
 
Serie, lost girl, was toegevoegd. Op eerste zicht als je Grimm wel ziet zitten, dan denk ik dat deze serie u wel zal bevallen. Voorlopig bevalt het mij toch wel.

Dacht dat dat toch ook weer 5 seizoenen zijn, en dus wel een paar uurtjes waar je u mee kan zoet houden. En voor 3€ valt dat dan ook serieus goed mee.
 
Amai, Lost Girl, hoe lang is dat al geleden. Ik heb die serie destijds nog gevolgd toen ze net uitkwam. ff gechecked: die liep tussen 2010 en 2014 blijkbaar. Dus toch ongeveer al 10 jaar geleden
 
Dat filmaanbod van de Belgische tak is de laatste maanden toch echt lachwekkend. De recente toevoegingen omvat parels als Sharkbait, Bloodrayne 2 en Transmorphers.

Dat is geen streamer he, dat is de beschimmelde onderkant van het dvdrek van een tankstation langs de E40.
 
Dat filmaanbod van de Belgische tak is de laatste maanden toch echt lachwekkend. De recente toevoegingen omvat parels als Sharkbait, Bloodrayne 2 en Transmorphers.

Dat is geen streamer he, dat is de beschimmelde onderkant van het dvdrek van een tankstation langs de E40.
Soms bagger, soms geweldig. Ik heb nog een leuke watchlist staan op amazon.
 
Dat filmaanbod van de Belgische tak is de laatste maanden toch echt lachwekkend. De recente toevoegingen omvat parels als Sharkbait, Bloodrayne 2 en Transmorphers.

Dat is geen streamer he, dat is de beschimmelde onderkant van het dvdrek van een tankstation langs de E40.
Yup om nog maar te zwijgen over alsmaar meer ontbrekende nederlands ondertitels.
Zeker de helft van wat er nog bijkomt tegenwoordig heeft die enkel in engels of frans.

En ook alsmaar meer en meer content die regio gebonden word en waar je dus de melding krijgt "dit is in jouw regio niet beschikbaar".
(VPN maakt ook niet uit)
 
Vond dat werkelijk niets. Is ook niet erg, smaken en geuren… maar dacht dat ik er te oud voor was eerlijk gezegd

Ik heb werkelijk genoeg van helden / Marvel / Superman gedoe
 
Vond dat werkelijk niets. Is ook niet erg, smaken en geuren… maar dacht dat ik er te oud voor was eerlijk gezegd

Ik heb werkelijk genoeg van helden / Marvel / Superman gedoe
Kan ik wel snappen. Al vind ik het iets helemaal anders dan Marvel in alle eerlijkheid.
 
Van de week de laatste aflevering van Shameless gezien, topserie! Laatste seizoen was er misschien wat teveel aan maar al bij al zeker het kijken waard.
 
Wat zijn de toppers op amazon ?
The Peripheral vond ik wel leuk. Zelf allemaal niet gezien maar schijnt heel goed te zijn: The Marvelous Ms. Maisel, The Expanse, Sneaky Pete, Fleabag.

Oh ja en The Boys is Fan-fucking-tastisch! :love: Super Heroes as it should be.
 
Sneaky Pete vond ik inderdaad ook heel goed, Giovanni Ribisi is wel een personal favorite dus ik ben biased.
Fleabag wordt door iedereen de lucht in geprezen maar vond ik niets aan, maar ik ben wel precies één van de weinigen :unsure:
 
Sneaky Pete vond ik inderdaad ook heel goed, Giovanni Ribisi is wel een personal favorite dus ik ben biased.
Fleabag wordt door iedereen de lucht in geprezen maar vond ik niets aan, maar ik ben wel precies één van de weinigen :unsure:

:eek: ik vond Fleabag dus ook niet super. Paar afleveringen van gezien was zeker niet slecht of zo maar om verder te kijken nah en om het zo hoog in te schatten een dikke 8+ op IMDB dacht ik, zeker niet. There are dozens of us! ;)

Sneaky Pete was wel leuk, hebben die show nog goed kunnen redden moest oorspronkelijk een soort case of the week show worden maar dat ging dan niet door en dan maar de pilot gebruikt en er de show die ze gemaakt hebben van gemaakt.

Naast de series die al vermeld zijn vind ik Bosch (+ Bosch Legacy) ook wel de moeite al een seizoen of 9 van gemaakt dus ben je wel even zoet mee. Man in the High Castle was de eerste show die ik zag op Prime ook wel de moeite. Vorig jaar hebben ze dan Reacher uit gebracht vond ik ook wel goed was leuk om Thad (Blue Mountain State) in zo'n rol bezig te zien.

Voor fans van de Boys zeker ook Invincible bekijken. Preacher en Future Man zijn ook bij momenten heel erg de moeite ook van dezelfde producers.
 
Terug
Bovenaan