Prime Amazon Prime

Daisy Jones & the Six, opgezet voor mijn vrouw (zodat ik op mijn gemak champions league kon kijken op mijn gsm;))... en tot mijn verbazing beste serie die ik in jaren gezien heb... dikke aanrader
 
Kan ik wel snappen. Al vind ik het iets helemaal anders dan Marvel in alle eerlijkheid.
Idem, ik vond the boys ook een aangename serie.
Terwijl ik nooit graag gekeken heb naar de typische superhelden series.

En ik ben er bijna 50, maar zie niet in wat dat met leeftijd te maken heeft :)

Op de vraag van welke andere toppers op prime, ik heb ook enorm genoten van "Hunters" met Al pacino.
Al was het eerste seizoen ook beter dan het tweede.
 
Vond dat werkelijk niets. Is ook niet erg, smaken en geuren… maar dacht dat ik er te oud voor was eerlijk gezegd

Ik heb werkelijk genoeg van helden / Marvel / Superman gedoe
ik haat marvel en hun uitgemolken superhelden gedoe ( met uitzondering van deadpool) en the boyz is net exact dat. een serie die daar op inspeelt en mee lacht. Het is veel vergelijkbaarder met deadpool dan andere superhelden films/Series. het is geen 11/10 zoals breaking bad maar voor een zwarte comedy met toch wel een vermakelijk verhaal te zijn vind ik het één van de betere series die je kon streamen de voorbije jaren.
 
Benieuwd of Citadel de moeite is. Peperdure prestigereeks.

Ik vrees ervoor. :D
 
En dat heeft dan meer dan 300 miljoen gekost 😅
en het zijn maar 6 afleveringen :crazy:

De Russos (Infinity War & Endgame) gaan dringend nog eens een hit moeten scoren want dit is "meh" nummer zoveel die ze afleveren. Ik hou mijn hart vast voor Electric State, Stålenhags universum dat ze voor netflix aan het vertalen zijn. Enorme fan van Stalenhag's werk dus please don't fuck that up. ><
 
Als ik het online zie waren mensen voor de release van Citadel al sceptisch. De 2 vorige projecten (voor Netflix) The Gray Man en Extraction waren ook meh. In dat opzicht doet Citadel zoals verwacht: onder de lat in kwaliteit. Maar zoals die films zijn er wel heel veel eyeballs en dus krijgen ze nog wat zakken geld.

Er zijn ook al 4 spin-offs in productie: in Mexico, India en Spanje en Italië. Mooi geografisch gespreid om zoveel mogelijk bevolkingsgroepen te bereiken.
 
Waarom speelt Prime niet automatisch de eerste aflevering van een serie af? 50 minuten geduurd eer ik zag dat ik naar ep 1 van het nieuwste seizoen van Marvelous Mrs Maisel aan het zien was... Ik begreep er verdacht weinig fan in context met de beschrijving :unsure:
 
Waarom speelt Prime niet automatisch de eerste aflevering van een serie af? 50 minuten geduurd eer ik zag dat ik naar ep 1 van het nieuwste seizoen van Marvelous Mrs Maisel aan het zien was... Ik begreep er verdacht weinig fan in context met de beschrijving :unsure:

Seizoenen staan apart er op denk ik. Dus je moet wat oppassen dat je inderdaad niet een van de recent seizoen aanklikt. Je kan wel een andere seizoen selecteren eens je op een serie pagina zit.
 
Wow.. die update aan Prime Video om films te huren of te kopen is toch echt belachelijk.

Dat ze recente films als Top Gun Maverick of Babylon van andere studios aanbieden om te huren of te kopen...dat kan ik nog begrijpen.

Dat ze recente films nu allemaal achter een paywall lijken te steken, dat steekt al wat meer. Hun updates voor Prime video qua films zijn al maanden beschamend.

Dat ze echter ook een groot deel van hun back catalogue met films als Everest, The Goonies en de hele Harry Potter reeks uit het "gratis" aanbod hebben gehaald om als huur of koop films te zetten, is simpelweg beschamend.

Ik bekijk nog even wat ik moet bekijken en dan mag Bezos zijn brol houden.
 
Wow.. die update aan Prime Video om films te huren of te kopen is toch echt belachelijk.

Dat ze recente films als Top Gun Maverick of Babylon van andere studios aanbieden om te huren of te kopen...dat kan ik nog begrijpen.

Dat ze recente films nu allemaal achter een paywall lijken te steken, dat steekt al wat meer. Hun updates voor Prime video qua films zijn al maanden beschamend.

Dat ze echter ook een groot deel van hun back catalogue met films als Everest, The Goonies en de hele Harry Potter reeks uit het "gratis" aanbod hebben gehaald om als huur of koop films te zetten, is simpelweg beschamend.

Ik bekijk nog even wat ik moet bekijken en dan mag Bezos zijn brol houden.
Langs de andere kant, veel streamingdiensten komen gewoon niet uit de kosten. De modellen worden overal aangepast.
Iedereen vergeet ook wel een beetje dat wat we kijken, gewoon geld kost. En soms heel veel geld. Als je als bedrijf merkt dat je er niet uit komt, moet je iets doen. Netflix doet het door reclame toe te voegen aan de goedkoopste abo's, en is ook gestopt met die series in batch erop te zetten. Je kunt niet meer 1 maand Prime nemen en de hele serie bekijken, tenzij je wacht tot hij is afgelopen. En net dat gebeurt dus ook veel. Accountdelen wordt aangepakt, omdat dat een makkelijke recuperatie is. Disney is aan het bekijken hoe ze het in het vervolg gaan aanpakken.

Als iedereen overkop gaat omdat het product te goedkoop wordt verkocht, wordt het product misschien te goedkoop verkocht. Ik ga zeker niet pleiten voor het "arme" Amazon, maar niemand wil betalen voor content, maar we willen wel allemaal de duurste series ooit zien om dan nog te klagen over de productiekwaliteit.

De manier van Horse is in dat opzicht de snelste manier om geen VOD meer te hebben op deze manier.
 
Terug
Bovenaan