Prime Amazon Prime

Ik snap wat jullie zeggen over de familiestukken. Die hectiek is idd wel funny. De stand up stukken en het hoofdpersonage vind ik voorlopig eerder storend en flauw.

Ga het nog een paar afleveringen een kans geven.

Gezien het blijkbaar toch de bedoeling is dat er gelachen wordt met deze reeks het dan toch na 2,5 afleveringen opgegeven.

Enige personage die mij boeit is de vader. Hoofdpersonage en bar vrouwtje vond ik behoorlijke irritant, en vooral niet grappig.

Gewoon geen reeks voor mij.
 
Met een rating van 8.7/10 op IMDB kan je toch concluderen dat het voor velen het toch een sterke serie is.
 
allez man: die personages, die joodse cultuur, die kledij, die dialogen, die sets,....geweldige serie

Die zaken (behalve de personages) hebben mij 2 afleveringen sterk doen twijfelen. Maar betrapte mij erop dat ik mij teveel zat te focussen op Maisel en die dikke bar vrouw, en teveel op zoek ging naar iets dat mij deed lachen. Waardoor het niet meer ontspannend was. Ga nooit beweren dat dit een slechte reeks was. Gewoon niets voor mij.

Friends wordt ook algemeen aanzien als hilarisch, maar vind dat persoonlijk ook onbekijkbaar.
 
't is dan ook geen pure 'haha comedy serie', maar eerder dramady

ook nooit zot geweest van Friends, maar onbekijkbaar is toch ook sterk overdreven
 
Veel minder zelfs, toch qua Netflix. Bij Prime heb je direct 4K/HDR. Bij Netflix moet je daar €18 voor dokken. Eigenlijk is Netflix wel belachelijk duur geworden.
Netflix is de Spotify van films/series. In het begin zijn ze in een zeer groot gat gedoken maar zijn eigenlijk blijven teren op bestaande klanten en blijven stilstaan in ontwikkeling.
Ondertussen zijn er concurrenten die een veel beter product aanbieden voor een betere of zelfde prijs.
 
Fans van Mrs Maisel moeten trouwens Mozart in the jungle een kans geven.

Het is een stuk kleiner qua opzet en budget, maar het is een pareltje van drie korte seizoenen.

Op papier klinkt een show over het reilen en zeilen bij het New York philarmonic orchestra erg stoffig, maar het is erg luchtig en speels. Gael Garcia Bernal zet ook gewoon een ontzettend leuk personage neer als een excentrieke jonge dirigent die wat chaos implemeneert in een vastgeroest oud instituut. Klassieke muziek is nog nooit zo rock n roll geweest als in Mozart in the jungle.
 
Netflix is de Spotify van films/series. In het begin zijn ze in een zeer groot gat gedoken maar zijn eigenlijk blijven teren op bestaande klanten en blijven stilstaan in ontwikkeling.
Ondertussen zijn er concurrenten die een veel beter product aanbieden voor een betere of zelfde prijs.

Sorry voor de offtopic, maar wat zijn de betere alternatieven voor Spotify? Op welke manier zijn ze dan beter, groter aanbod of betere functionaliteiten?
 
Sorry voor de offtopic, maar wat zijn de betere alternatieven voor Spotify? Op welke manier zijn ze dan beter, groter aanbod of betere functionaliteiten?
Met het risico hier een discussie te starten in het verkeerde topic.
Ik ben enkele jaren geleden overgeschakeld naar Tidal.
Catalogus is op enkele Vlaamse artiesten na gelijkaardig van grootte.
Prijs is in dezelfde lijn.

Maar de audio kwaliteit is om vingers en duimen van af te likken. Heel wat anders dan die 128kbps bagger die Spotify in u oren ramt.

Als je der verder wil over babbelen splitten we best af naar een apart topic denk ik :)
 
wat zijn de grote kleppers op Amazon Prime die je gezien moet hebben als je een abonnement neemt?
The boys, The expanse ,vox machina , invincible , the grand tour specials , clarksons farm, the devils hour, jack Ryan , reacher , the man in the high castle ….

De lotr en wheel of time series vind ik beide niet denderend maar zijn wel een Watch waard alleen al voor het budget dat er aan hing en als je van het bron materiaal houd zal je ze ook wel apprecieeren.
 
Is er een manier om die franstalige content uit te schakelen ?
Voor mezelf kan ik er nog min of meer mee leven gezien de lage abo prijs maar heel storend op de kids account. Kinderen (2,5 en 4 jaar) willen iets bekijken maar verstaan geen frans en zijn dan lastig.
 
nee. tenzij je een vpn gebruikt vanuit NL.

Op zich geen ramp toch? Als kleuter keek ik ook naar veel van die franse zenders om wat anime en cartoons te zien omdat het tv aanbod daar vele beter was als bij ons :p worst case een woordje frans geleerd...
 
Hoe leuk is Marvelous Mrs. Maisel wel niet?! Drie afleveringen ver en ik vind het vooral ook een unieke serie qua humor, met al de dingen die in de achtergrond gebeuren.
 
wheel of time series
Vond ik net heel goed! Cliffhanger op het einde van seizoen 1 doet me reikhalzend uitkijken naar seizoen 2.

nee. tenzij je een vpn gebruikt vanuit NL.

Op zich geen ramp toch? Als kleuter keek ik ook naar veel van die franse zenders om wat anime en cartoons te zien omdat het tv aanbod daar vele beter was als bij ons :p worst case een woordje frans geleerd...
Exact dat, ik denk dat de meesten van ons Engels hebben geleerd met filmbestanden die 'Xvid' in de titel hadden :).
 
Terug
Bovenaan