Amazon Prime

De grotere VPN's zijn vaak al geblokt door de meeste streamingservices, ik heb al 2 jaar NordVPN en die paar keer dat ik het eens getest heb op streamingservices, bleef ik mijn eigen lokale content krijgen. (ik heb de VPN voor andere redenen)
Als het je echt maar om 1 land te doen is, bv de Nederlandse catalogus, dan werkt het enkel succesvol met een dedicated IP.
Het zal niet aan het IP liggen dan. Want blijkbaar weet Prime dat je uit België (of waar je ook woont) komt, ondanks dat je via VPN verbonden bent.
Want ze kunnen wel weten dat je een VPN gebruikt, maar daarmee weten ze je locatie nog niet.

The Marvelous Mrs. Maisel uitgekeken. Erg mooi einde en afronding.

De grootste kleppers heb ik nu wel gezien denk ik op Prime. Staat er eigenlijk iets goeds op qua comedy? Liefst iets met afleveringen van 20-30 minuten.

Met al die 'kanalen' waarvoor je extra moet betalen, is het voor mij toch wel behoorlijk minder interessant geworden. Nu heb je niet enkel allerlei verschillende diensten, waar je je content moet gaan zoeken (en hopen dat het er blijft opstaan als je er naar aan het kijken bent). Bij Prime moet je ook nog eens afzonderlijk op extra kanalen gaan abonneren. Momenteel heb ik nog wel wat zaken op mijn lijstje staan bij Prime om naar te kijken, al moet ik hopen dat ze niet verdwijnen of achter een extra betaalmuur komen...

The Continental vind ik ook best goed, ondanks het feit dat ik die Wick films totaal uitgemolken vind vanaf film 3.

Wel jammer dat ze de volgende aflevering al willen spoilen op het einde van de huidige aflevering. Ik probeer er altijd snel bij te zijn als de aflevering afgelopen is.

Nooit gesnapt waarom ze zoiets doen. Het is een week, de preview van de volgende aflevering moet echt al heel zware hooks bevatten als je mij een week lang excited wil houden.

Ik had een abo per maand op de BE maar ben nu ook maar op jaarlijks overgeschakeld (gebruik Prime meer en meer tegenwoordig), voor ze de prijzen aanpassen.

Terug
Bovenaan