Amazon Prime

Is er een manier om die franstalige content uit te schakelen ?
Voor mezelf kan ik er nog min of meer mee leven gezien de lage abo prijs maar heel storend op de kids account. Kinderen (2,5 en 4 jaar) willen iets bekijken maar verstaan geen frans en zijn dan lastig.
Amai, de mijne geven daar eigenlijk heel weinig om. Die hebben hier al filmpjes zitten kijken in het Engels, Frans, Duits, Spaans, Pools, ... :unsure:

ik heb de boeken gelezen :D Dan weet je pas wat het kon zijn.
Ja, wie leest er nu ook boeken... :rofl:

Neenee, ik denk dat verfilming van een boek altijd moeilijk is. Ik vermoed dat je nooit alle fans tevreden kan maken.
Net ook de reden waarom ik na bvb LOTR films of Harry Potter ook niet snel geneigd zal zijn om de boeken te lezen. Je hebt al een bepaald beeld in u hoofd dewelke de sfeer te hard zal beïnvloeden.

Ja, wie leest er nu ook boeken... :rofl:

Neenee, ik denk dat verfilming van een boek altijd moeilijk is. Ik vermoed dat je nooit alle fans tevreden kan maken.
Net ook de reden waarom ik na bvb LOTR films of Harry Potter ook niet snel geneigd zal zijn om de boeken te lezen. Je hebt al een bepaald beeld in u hoofd dewelke de sfeer te hard zal beïnvloeden.
Goh van serie / film naar boek is het meestal ene verbetering maar omgekeerd zie je wat er allemaal geknipt en veranderd is en word je gewoon boos. Bij WOT ook veel zinloze verandering. Dusja als fan bent van de serie zou ik de boeken zeker aanraden.

Abbo opgezegd na jaren.

Series/films zonder Nl ondertitels, series die plotseling regio gebonden zijn nadat men eerdere seizoenen wel toonde,
maar wel zichtbaar komen in je overzicht.
Nu die clutter met die betalende films/series.

Ik gebruikte af en toe eens zo een prime gaming reward, en ik bestelde misschien al 2-3 keer iets op amazon op al die jaren, maar zelfs daarvoor is dat kleine maandelijkse bedrag me nu teveel.

Ik denk dat ons abo ook opgezegd gaat worden. We wachten seizoen 2 van WOT nog af, maar daarna...
Er staan enkele echt leuke series op, maar mijn vriendin en ik merken dat wanneer het erop aankomt we toch altijd iets anders verkiezen om te kijken. We willen dan nu gewon een 3de streaming in rotatie doen. Paar maandjes Streamz, dan Apple, dan Amazon, ...

Ik denk dat ons abo ook opgezegd gaat worden. We wachten seizoen 2 van WOT nog af, maar daarna...
Er staan enkele echt leuke series op, maar mijn vriendin en ik merken dat wanneer het erop aankomt we toch altijd iets anders verkiezen om te kijken. We willen dan nu gewon een 3de streaming in rotatie doen. Paar maandjes Streamz, dan Apple, dan Amazon, ...
Voor de kost van 3€ per maand of 36€ per jaar ga ik niet beginnen met rotering.

Als ge amper twee series op een jaar op dat kanaal kijkt, is 36€ op een heel jaar gewoon geld weggooien. En ieder maakt zijn eigen rekening maar zelfs een euro weggooien is voor ons teveel En die rotatie is iets waar de al lang over praten. Eerst was het naast wat we al hadden en eigenlijk is dat nog steeds zo. Alleen gaat Prima niet meer horen bij wat we al hebben.

Heb het indertijd genomen voor de gratis verzending. Wij bestellen echt redelijk veel op Amazon. Dat ik er dan een streamingdienst bij krijg is mooi meegenomen.

Heb het indertijd genomen voor de gratis verzending. Wij bestellen echt redelijk veel op Amazon. Dat ik er dan een streamingdienst bij krijg is mooi meegenomen.

Was inderdaad ook onze redenering. Maar we zitten niet echt in een "we bestellen veel" fase na het kopen van een huis en krijgen van een baby 😅 Misschien binnen een jaar of twee/drie weer.

Seizoen 3 van Marvelous Mrs. Maisel is precies wel een stuk minder of ligt het aan mij? Die Sophie Lennon interesseert mij niets en is gewoon een vervelend personage, minder snappy humor, ook veel minder dat er grappige dingen in de achtergrond gebeuren of door elkaar, al het zingen,... Ook Abe met zijn communisten was grappig voor een paar scenes, maar om daar nu een ganse storyline van te maken? Dat was normaal een pientere kerel die nu plots helemaal veranderd is.

De Maisels en de Weissmans samen is wel hilarisch.

Het nieuwe seizoen van Invincible staat dichtbij de release. Als opwarming is er een 50 minuten durende aflevering van "Atom Eve" Live gegaan.

Als de rest van het seizoen diezelfde kwaliteit kan volgen, dan gaan we weer kunnen smullen!

Deze speciale prequel-aflevering vertelt het levensverhaal van Samantha Eve Wilkins, de latere superheldin Atom Eve. Eve is een meisje met bijzondere krachten, dat daardoor al op jonge leeftijd vervreemd raakt van haar familie. Wanneer iemand uit haar verleden opduikt, ontdekt Eve haar tragische achtergrondverhaal. Maar ook de oorsprong en het ware potentieel van haar krachten.

1690446520207.png

Net op een njet gebotst bij het vragen om mijn Belgisch Prime Video-account over te zetten naar een Nederlands Prime Video-account.

Kan iemand die dit wel heeft kunnen regelen, mij dan eens uitleggen hoe je dat wél fikst ☺️

Werkt Prime Video niet met de content van het land waaruit je kijkt?
Dus een BE IP adres, zal je de Belgische content geven, een NL adres de Nederlandse content e.d.

Kan goed zijn dat ik verkeerd ben... moet toegeven dat ik Amazon nog altijd niet zo goed begrijp... Heb wel mijn Prime in Nederland afgesloten (voor Belgische variant er was), met een NL adres (van een kennis - met toestemming), maar denk niet dat ik de NL content op Prime Video kan zien. Vermoed dat ik daarvoor nog een VPN zou moeten gebruiken. Of door mijn Belgische creditkaart toch naar de Belgische prime gemigreerd toen die actief kwam?

Geen idee.
Is de NL content zoveel anders?

Werkt Prime Video niet met de content van het land waaruit je kijkt?
Dus een BE IP adres, zal je de Belgische content geven, een NL adres de Nederlandse content e.d.

Kan goed zijn dat ik verkeerd ben... moet toegeven dat ik Amazon nog altijd niet zo goed begrijp... Heb wel mijn Prime in Nederland afgesloten (voor Belgische variant er was), met een NL adres (van een kennis - met toestemming), maar denk niet dat ik de NL content op Prime Video kan zien. Vermoed dat ik daarvoor nog een VPN zou moeten gebruiken. Of door mijn Belgische creditkaart toch naar de Belgische prime gemigreerd toen die actief kwam?

Geen idee.
Is de NL content zoveel anders?
Catalogus is gebaseerd op je locatie. Wil je de NL content ipv BE zal je moeten een VPN voorzien.

Vpn macheert niet zulle om dat te bereiken.
Ik heb het al meermaals geprobeerd, ik denk dat de check gebeurd op de kaart waarmee je je abbo betaald.

Ik stuit met de HBO versie op hetzelfde issue btw, in nederland kan je daar een abbo op nemen, maar zelfs over VPN blijf ik de melding krijgen dat ik niet uit nederland kom.

De grotere VPN's zijn vaak al geblokt door de meeste streamingservices, ik heb al 2 jaar NordVPN en die paar keer dat ik het eens getest heb op streamingservices, bleef ik mijn eigen lokale content krijgen. (ik heb de VPN voor andere redenen)
Als het je echt maar om 1 land te doen is, bv de Nederlandse catalogus, dan werkt het enkel succesvol met een dedicated IP.

Terug
Bovenaan