VTM Alloo Live

knight-rider

Well-known member
487


Iemand die gekeken heeft naar de eerste aflevering?
Wat vinden jullie ervan?
 
Beetje jammer van al die aandachtszoekers. Zo is de spontaniteit van het onverwachts aanbellen helemaal weg.
 
Beetje jammer van al die aandachtszoekers. Zo is de spontaniteit van het onverwachts aanbellen helemaal weg.
1 van die aandachtszoekers (dieje riep van “Luc is ne sociale, hij gaat er ene betalen”) is ook ne speciale. Heeft zijn vorig bedrijf failliet laten gaan en was geen 2 maanden later al een nieuw begonnen.

Die vrouw in het begin met haar hond die op dat dak zat is ook speciaal. Ne kameraad van mij heeft aan de overkant een appartement met uitzicht op die blok. En ge ziet dus inderdaad dieje hond continu over dat dak wandelen.
 
1 van die aandachtszoekers (dieje riep van “Luc is ne sociale, hij gaat er ene betalen”) is ook ne speciale. Heeft zijn vorig bedrijf failliet laten gaan en was geen 2 maanden later al een nieuw begonnen.

Die vrouw in het begin met haar hond die op dat dak zat is ook speciaal. Ne kameraad van mij heeft aan de overkant een appartement met uitzicht op die blok. En ge ziet dus inderdaad dieje hond continu over dat dak wandelen.
Ja da zagen me beide idd wel speciale gevallekes uit 😂
 
Vroeger fan van TV6 en dacht dat het gelijkaardig was, dat was het niet.
Halverwege afgehaakt en programmatie eruit gehaald. :tongue:
 
Oh de fb “ge zijt van” groep is geweldig. Vol mensen die kwaad zijn dat ‘m niet bij hen is langs geweest. En een ander deel dat speciaal verlof gepakt had omdat hij daar ging langskomen en uiteindelijk toch niet geweest is. :rofl:
 
Oh de fb “ge zijt van” groep is geweldig. Vol mensen die kwaad zijn dat ‘m niet bij hen is langs geweest. En een ander deel dat speciaal verlof gepakt had omdat hij daar ging langskomen en uiteindelijk toch niet geweest is. :rofl:
Ah ze wisten het op voorhand?
 
Ah ze wisten het op voorhand?
Ja, zijn in het begin van de zomer hier prospectie komen doen en waar ze langs konden gaan.

Eigenlijk is het ook vrij duidelijk als je naar het programma kijkt. Als dit écht live zou geweest zijn (dan bedoel ik het aanbellen) zou het echt toevallig geweest zijn dat ze bij meerdere personen geweest zijn die (verschillende) kankers gehad hebben, persoonlijke drama’s, partners die vrij vroeg gestorven zijn, etc.
 
Ocharme die cameramannen die ge op de dronebeelden maar overal ziet doorheen worstellen/crossen, vaak diagonaal over straat met Johnny's die van links en rechts komen. Ze zouden dat aanbellen trouwens niet moeten faken, als ge samen met de buurvrouw en een Afghaan aan tafel zit om 10 uur 's avonds en die zijn allemaal niet verbaasd... dan weet ge wel genoeg :wtf:

Pfff nee, dit programma is inderdaad de cholera on steroids. Veel te gejaagd en oninteressante dingen die bij de haren getrokken zijn. Alloo in de nacht heb ik een paar keer gezien en dat vond ik toch veel beter. Daar zag ge (op het gemak) nog eens iets interessants wat ge anders nooit ziet zoals de mensen die de tunnels spuiten met hogedruk ofzo.
 
Terug
Bovenaan