VTM Alloo en tot ziens

Jayvie

Active member
Luc Alloo bezoekt mensen die hij tijdens zijn vorige programma's ontmoet heeft.

Iemand gekeken?
 
Ja.
Heb het niet zo voor uitmelken van getuigen van vroeger.
Maar was beter dan verwacht, ook al was het laatste interview totaal overbodig. Iemand opnieuw gaan opzoeken die een boete heeft gekregen van de wegpolitie destijds en geen verhaal heeft, is belachelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die van Antwerpen was belachelijk. Maar die gast uit die gevangenis vond ik wel nog tof. Alhoewel ik in principe 0 respect heb voor dealers
 
Dat oversekst openlijk hoerenlopend bompa'ke is echt schitterend. En zo fier op z'n 2000 vrouwen en z'n boekske met "blote foto's". Beste tv ooit. Zag er wel geen marginaal type uit tbh.
 
Die van op de Seychellen zag er beter uit daar dan nu.
En toen zei die dat ze daar zwaar onder invloed was, oeps :ROFLMAO:
 
Iets zegt me dat de persoon van op de Seychellen binnenkort weer een gevangenis van binnen zal zien. Ze leek me nu niet bepaald heel overtuigd om nog echt iets van haar leven te maken.
 
Zonder deftige begeleiding is dat idd een vogel voor de kat.

On a sidenote, ik herinner mij wel dat in het programma met Axel Daeseleire met daklozen dat die iemand heeft bezocht in een tentje op Linkeroever, dat zal zij wel geweest zijn zeker?
 
Zonder deftige begeleiding is dat idd een vogel voor de kat.

On a sidenote, ik herinner mij wel dat in het programma met Axel Daeseleire met daklozen dat die iemand heeft bezocht in een tentje op Linkeroever, dat zal zij wel geweest zijn zeker?

Ik herinner mij dat ook, maar had de link nog niet gemaakt.
Dacht niet dat zij dat was…
 
Mjh heel haar leven is naar de vaantjes door samen te zijn met ne achterlijke 'bad boy'. Jarenlang haar kinderen niet of amper gezien, moeten leven in een afschuwelijke gevangenis enzovoort.

En dan doodleuk lachend zeggen dat ze niet van de 'bad boys' kan afblijven...

Dat is er zo één die zich stort op ne kerel die haar elke dag wat lappen geeft.
 
Mjh heel haar leven is naar de vaantjes door samen te zijn met ne achterlijke 'bad boy'. Jarenlang haar kinderen niet of amper gezien, moeten leven in een afschuwelijke gevangenis enzovoort.

En dan doodleuk lachend zeggen dat ze niet van de 'bad boys' kan afblijven...

Dat is er zo één die zich stort op ne kerel die haar elke dag wat lappen geeft.
Ma das sexy hé:wtf:
 
In 1 van de komende afleveringen komt Evelien terug uit Alloo in de psychiatrie

Daar ben ik nu eens oprecht benieuwd naar hoe het gaat met haar…
 
In 1 van de komende afleveringen komt Evelien terug uit Alloo in de psychiatrie

Daar ben ik nu eens oprecht benieuwd naar hoe het gaat met haar…

Nog niet veel beter, een stuk of 9 stemmen in haar hoofd maar wel controleerbaar volgens haar.
 
Terug
Bovenaan