Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder 1u10, dat zou voor mij voluit zijnEnige nadeel is dat je in konijnenpijp geen deftige snelheidsmeting hebt.
Doseren is de boodschap, maar als je dat doet valt dat echt wel reuze mee.
Wat zijn de doelen hier voor de 10miles?
Ik start met als doel 1u10 kalm aan. En zien zien hoe de benen zijn bij het justitiepaleis om eventueel te versnellen of gewoon verder te blijven lopen.
da's dus het doel.Geen echt doel hier. Heb me samen met wat collega’s ingeschreven en zal ook mijn allereerste loopevent ooit zijn. Ook de eerste maanden dat ik focus op het lopen.Enige nadeel is dat je in konijnenpijp geen deftige snelheidsmeting hebt.
Enige nadeel is dat je in konijnenpijp geen deftige snelheidsmeting hebt.
Ik start met als doel 1u10 kalm aan. En zien zien hoe de benen zijn bij het justitiepaleis om eventueel te versnellen of gewoon verder te blijven lopen.
Ik heb dit produkt gekocht een dik jaar geleden10 miles over een maand..
Ik ga het voorzichtiger aanpakken dan gepland door de last in mijn bovenbenen.
Helaas dus minder lopen en meer fietsen.
Gisteren ook wel zo ne massage gun besteld. Hopelijk doet het wat af.

)Als ik onder 4'/km loop (dus tussen 1:04 en 1:05 als de lengte van het parcours correct is) ben ik al heel content. Als ik dat niet haal, is het geen ramp.Enige nadeel is dat je in konijnenpijp geen deftige snelheidsmeting hebt.

Topper.Hier gisteren ook Gent gedaan maar dan de marathon.
Net onder de 4 uur geëindigd, de omstandigheden waren echt wel kak tbh.
Ook helemaal niet zo een leuk parcours, weinig van de stad gezien, met momenten stukken door velden vol modder en plassen.
De laatste 5 kilometer nog een stevige brug en de laatse 4 km nog 2-3 kleinere bruggen. Op dat moment keek ik daar enorm tegen op om die iedere keer te doen.
Tot km 35 constant tempo's gedaan van 5:20 - 5:35 dan vanaf 36 richting de 6:00 en de laatste 3 rond de 6:30
Blij dat ik het gehaald heb en nog blijer dat ik net onder mijn doel zat ondanks het weer en een verhuis die ik vorige week bijna volledig afgerond heb. Donderdag 2 wagens volgeladen en dat was toch een keer of 30-40 telkens de trap van het eerste omhoog dus ik zat met heel zware kuiten.
Zo blij dat het gewoon allemaal OK was.
Harstslag zat eerste 1.5 uur altijd rond de 140 dan gestegen naar ongeveer 150 tot het 3de uur en vanaf dan boven de 160 met pieken rond de 177.
Bij aankomst op mijn stepke gestapt naar de auto (+/- 10 minuten) en daar wel enorme krampen. Ik heb daar sowieso wel vaak last van, ook op random momenten maar deze waren best erg. Vooral mijn kuiten dus, dan weer mijn buikspieren, dan mijn borst,... enfin waren ff paar minuten afzien.
Half uurtje in de auto ook ff moeten stoppen om te kotsen en erna me weer heel wat beter gevoeld. Heb dat soms wel bij echt zware inspanningen, mijn cool down was ook niet optimaal tbh. Maar hey, erna was ik weer top
Best emotioneel allemaal. Vaak gedacht aan mezelf 20 jaar geleden toen ik gepest werd en altijd laatste gekozen werd voor de lessen LO terwijl ik daar nu in weer en wind een marathon zat te lopen, best een goeie Thai bokser ben en elke dag sport.
Ook nog aan de mislukte marathon poging in R'dam vorig jaar waar ik dan achteraf ben te weten gekomen dat mijn ex toen met één van haar minnaars zat te sturen dat ze wilde dat hij bij haar op de kamer was en dat terwijl ik zo aan het afzien was en door de pijn in mijn knie ben moeten staken. Af en toe echt wat tranen in mijn ogen gehad.
Dat heeft er mij allemaal wel wat doorgetrokken, zeker die laatste kilometers als je mensen ziet beginnen wandelen is het toch wel verleidelijk maar ik was het mezelf schuldig om door te doen.
Op km 41 ook nog een kramp in mijn hamstring, toen had ik wel echt bang dat ik het niet zou halen maar gewoon even met dat been wat op de grond gestampt en toen kon ik door.
Blij dat ik het gedaan heb en nog blijer dat het zulke omstandigheden waren, dat maakt het voor mij nog mooier.
) en dan Lange Koepoort helemaal af en studentenbuurt in, allemaal heel goed te belopen. Mooie asfalt of klinkers, nergens nog last. Dat is een pak minder kasseien dus.
Net ervoor moet je een lus voor het MAS langs, wat opnieuw erg goed ligt (zeker als ze de plaveien binnen de hekken zetten, dan kun je die nemen ipv de kasseien, maar wrs niet) en dan eigenlijk 2x 90° en 1 U-bocht om in de Pijp te duiken.
Maar de ingang van de Waaslandtunnel vind ik wel een beetje raar liggen nu.