NemesisBE
Well-known member
Parcours 10 miles bekend gemaakt vandaag. Usual stuff, of een paar km na. Ipv van de Grote Markt langs de Meir te lopen, nu onmiddellijk naar de studentenbuurt en dan een tourke langs het MAS alvorens dood te gaan in de Konijnenpijp. En dan nog 2 km aanklampen na de pijp. Ik weet na 2 edities nog altijd niet of ik de anderhalve km langer na de tunnel beter vindt dan voorheen of niet. Vroeger was het knallen tot aant einde van de tunnel en dan nog 400-500m doorbijten tot de finish, nu is't nog 2km doorbijten 




