Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet helemaal mee eens. Je traint voor 3u45 op de marathon maar uw horloge liegt 10sec/km in de foute richting.10s/km is echt niet zo veel, toch? Zeker afhankelijk van de instellingen, het weer en de mogelijke stoorzenders (bomen/hoge gebouwen)...
Als je constant preciezer dan dat wilt zitten, ga je toch meer naar footpods moeten kijken als Stryd. Net als met de HR is het nut daarvan relatief beperkt natuurlijk, voor onze explotenMaar daarom niet onbestaande.
Als je ze nu allebei om de pols hebt en het is constant 10sec verschil, is er op zich nog geen probleem: Je nonkel gebruikt die andere ijking om mee te lopen. Uiteindelijk is het toch je racetijd die telt straks, of je horloge dan sneller aangeeft of niet![]()

Wat.
Godver... waarom kunnen ze nu niet gewoon eens vasthouden aan hun parcours en hun datumZe willen zo wanhopig graag een traditie worden, hun naam op de kaart zetten, maar telkens alles omgooien is toch echt te gek voor woorden. Op 22/10 kan ik waarschijnlijk niet, terwijl mijn jaarplanning wel al klaar was voor 10/9... prutsers.
Oké, wat is een leuke halve marathon in het najaar
![]()
Gek dat ze die 2 marathons zo dicht op elkaar plakken nu, niet? Allebei toch van Golazo. Antwerpen heeft dan sowieso wel een toffer parcours van Brugge-Zeebrugge-Brugge, true that.22/10 is voor mij wel een veel betere datum om eerlijk te zijn. Met een leuker parcours dan Brugge ga ik dan toch voor Antwerpen gaan!

De groene halve marathon in Hamont-Achel op 10 september. Mooi, vlak parkoers!Wat.
Godver... waarom kunnen ze nu niet gewoon eens vasthouden aan hun parcours en hun datumZe willen zo wanhopig graag een traditie worden, hun naam op de kaart zetten, maar telkens alles omgooien is toch echt te gek voor woorden. Op 22/10 kan ik waarschijnlijk niet, terwijl mijn jaarplanning wel al klaar was voor 10/9... prutsers.
Oké, wat is een leuke halve marathon in het najaar
![]()
Dat het voor sommigen een betere datum zal zijn en voor sommigen een slechtere, dat snap ik nog. Maar een halfjaar voor de marathon een dikke maand verlaten vind ik al moeilijk. Dat de datum sowieso al ronddanst op de kalender, maakt het nòg moeilijker om voet aan grond te krijgen. Als merk vind ik het geen goeie beslissing.22/10 is voor mij wel een veel betere datum om eerlijk te zijn. Met een leuker parcours dan Brugge ga ik dan toch voor Antwerpen gaan!
Een tennisbal werkt net zo goedHeeft er iemand een tip voor een massage gun?
Ik heb last van mijn bovenbenen en zou wel willen weten of dit kan helpen om ze wat beter los te krijgen..
Liefst ook niet te duur. Meer als 100 eur wil ik er niet aan geven..
Nee, dat mag ik niet zeggen, want ik heb nog nooit zo'n massage gun geprobeerd. Op onze Discord is er wel iemand, geloof ik. Maar ik heb nog niks gevonden wat niet ook kan met een foamroller of een tennisbal, al kan dat natuurlijk wel afhangen van waar je 'm wilt gebruiken.Heeft er iemand een tip voor een massage gun?
Ik heb last van mijn bovenbenen en zou wel willen weten of dit kan helpen om ze wat beter los te krijgen..
Liefst ook niet te duur. Meer als 100 eur wil ik er niet aan geven..

Heeft er iemand een tip voor een massage gun?
Ik heb last van mijn bovenbenen en zou wel willen weten of dit kan helpen om ze wat beter los te krijgen..
Liefst ook niet te duur. Meer als 100 eur wil ik er niet aan geven..
maar ik veronderstel dat die denkwijze allesbehalve correct is, vandaar mijn vraag
ik heb dat al wandelend/lopend gedaan in 2013 in 13u30 ofzo. ging wel goed, op voorhand gewoon mijn looptraining gedaan, ik denk zelfs geen 50km per week en ik ben als 'voorbereiding' 3 keer specifiek gaan wandelen waaronder een keer een wandeling van 40km.Ervaren lopers hier die ooit al eens de Dodentocht van 100km hebben gedaan? Wandelend of lopend?
Is hier in de buurt, en zou eigenlijk eens een poging willen doen. Ik loop een 50km/week momenteel en heb al een marathon achter de rug, wel even geleden. Kan mijn volume terug wat opkrikken, maar in mijn hoofd moet 100km wandelen wel lukken als je 42km kan lopenmaar ik veronderstel dat die denkwijze allesbehalve correct is, vandaar mijn vraag
Of ik het zo lang zal volhouden is iets anders.Niet te lang wachten, nog 20 plaatsen!
En de wedstrijd zal lang duren denk ik:
Deelnemers en hun PR
De batterij is enorm belangrijk.Heeft er iemand een tip voor een massage gun?
Ik heb last van mijn bovenbenen en zou wel willen weten of dit kan helpen om ze wat beter los te krijgen..
Liefst ook niet te duur. Meer als 100 eur wil ik er niet aan geven..
Thanks! @Zubrowka jij ook!Met 50km/week te lopen zal je fitter aan de start staan dan 90-95% van het pak. Het is natuurlijk iets anders dan lopen, maar de grote meerderheid wandelt volgens mij ook niet regelmatig 40 kilometer of meer.
De deelnemers die ik ken (en zich enigszins serieus voorbereiden) maken in hun voorbereiding toch minstens één wandeltocht van 50-70 km enkele weken op voorhand.
Puur kwestie van tijd uiteraard. Bon, een jaar verder dus.Enorm knap gedaan van alle deelnemers! Bewonderenswaardig zelf!
Hier is het al een maand totaal niets. Echo en MRI van knie toont wat ontsteking aan de patellapees, maar geen echte verklaring voor de pijn in de knieholte. De scheur/cyste is niet meer zichtbaar.
Een tiental bezoeken aan de kinesist zullen soelaas moeten brengen. in overleg daarmee ook een strak plan opstellen om terug de eerste (pijnvrije) kilometers te maken.
ik sta zowaar via die post op instagram op sporza!![]()
De lokroep van de lange afstand. Is ultralopen voor iedereen weggelegd? | sporza
Grizzly 100. Ultra Trail du Mont Blanc. Barkley Marathons. Ultralopen wint alsmaar aan populariteit en aan extreme uitdagingen is er geen gebrek. Maar niet iedereen is fysiek en mentaal in staat om ze tot een goed einde te brengen.sporza.be

ik sta zowaar via die post op instagram op sporza!![]()

