Buiten dikkere billen en een wat scherper gezicht is er hier toch ook niet echt iets veranderd.
Slechte week geweest, door omstandigheden alle loopjes moeten uitstellen tot nu. Morgen pittige 28km op de planning, ik kijk er wel naar uit, toch een klein beetje een generale repetitie.
Slechte week geweest, door omstandigheden alle loopjes moeten uitstellen tot nu. Morgen pittige 28km op de planning, ik kijk er wel naar uit, toch een klein beetje een generale repetitie.




. Rechterhand was warm. Geen flauw idee waaraan dat ligt. Kan toch moeilijk met één handschoen aan lopen 
hoewel het hier in Heverlee ook niet vlak is toch duidelijk andere spieren gebruikt.