Als geld geen probleem is dan is zo een fenix de keuze bij uitstek.
Maar er zijn nog andere horloges van Garmin en merken die ook al heel veel vakjes afvinken voor een fractie van die prijs.
Ik ben alvast heel blij met mijn 255 music. Ook geen goedkoop klokje overigens
Wel super accuraat!
Maar er zijn nog andere horloges van Garmin en merken die ook al heel veel vakjes afvinken voor een fractie van die prijs.
Ik ben alvast heel blij met mijn 255 music. Ook geen goedkoop klokje overigens
Wel super accuraat!
)


en is ook al 6 jaar oud. 

Er zitten dingen op die wel degelijk nut hebben voor veel mensen.