Hangt er allemaal vanaf hoe ver je doel ligt van de feestdagen. Ik denk dat ik in bijna alle gevallen gewoon het tempoloopje zou overslaan.
2 maanden dus nog niet heel cruciaal maar toch, ik wou de flow er vooral in houden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er allemaal vanaf hoe ver je doel ligt van de feestdagen. Ik denk dat ik in bijna alle gevallen gewoon het tempoloopje zou overslaan.

Ik zou wel 3 dagen gaan, maar idd misschien de temporun vervangen door een iets minder lange duurloop.Hmmm met die feestdagen zal het gene vette worden deze week of ik moet vandaag, morgen en overmorgen lopen. Interval, tempo en LSD achter elkaar. Dat is wat veel van het goede zeker...
Wat zouden jullie doen?

Ook eens de Garmin coach een kans geven, maar niet echt een idee voor een realistische HM tijd.
Hier woensdag, slecht gevoel, het draaide vierkant en ik was echt mottig. Alom verbaasd dat ik nog 10,65km/u liep.Vandaag was ook mijne 3e dag op rij met lopen. Moet eerlijk zeggen..... heb al betere dagen gehad.
Ook 3 zware dagen op het werk, dus dat hakt er wel in.
Zaterdag duurloop van 20km, miss. Best maar rust pakken tot dan, of vrijdag klein tochtje.

Dure optie. Waterzak van de decathlon met ruimte om vooraan 2 flasks in te steken is veel goedkoperEind januari 1e trail sinds heel lang .....
De houffa trail van 24 km. Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een drinksysteem.
Nu had ik gedacht aan de Salomon Active Skin. Iemand daar ervaring mee?
Heb vroeger altijd met een waterzak op de rug gelopen, maar zo een active skin lijkt me handiger.
en aangezien ge vooraan dan 1l meedraagt en uw camelbag ook 1l is, houdt zich dat mooi in balans.Vandaag de warmathon meegedaan in Mechelen, past totaal niet in het schema, maar was eens leuk. Gewoon redelijk rustig lopen en zien hoever we kwamen. 10 ronden gedaan, zo'n 30km, mijn kuiten waren compleet kapot van het vele draaien, slalommen en tempo wisselen om volk te ontwijken. Lopen op die kleine kasseien is ook een aanslag op u voeten amai!

.. en ik had nu met de feestdagen ook weer geen topdag.Op 3 bottelnecks na was het een leuke beleving! Wel echt een pak te warm voor de tijd van't jaar. Ik denk 21° verschil met de Meerdaalwoud Trail zaterdagochtendIk ga voor de 4 à 5 toeren vandaag in Leuven!


Wat is bijna nul? Als je letterlijk nog geen basis loopconditie opgebouwd hebt, zou ik er niet aan beginnen want voor je het weet lig je in de lappenmand.Hoeveel maanden zou je moeten rekenen om van (bijna) 0 naar een marathon te gaan, met pakweg 3-4 trainingen per week?
Dit dus. Ik had 2-3 loopjaar loopervaring toen ik eraan dacht een marathon te lopen. Ik ben dan beginnen trainen begin januari 2013 om dan eerst de 10 miles te lopen in Antwerpen. Dan in augustus de HM van Heist Op Den Berg. En dan in april het jaar daarna (2014) de marathon van Antwerpen.Wat is bijna nul? Als je letterlijk nog geen basis loopconditie opgebouwd hebt, zou ik er niet aan beginnen want voor je het weet lig je in de lappenmand.
Een 10 Miles of halve marathon lijkt me dan een realistischer doel