Nu het lopen nog steeds goed gaat, durf ik toch al wa dromen naar volgend jaar.
Droom om volgend jaar die 1e marathon eens te lopen.
Ik wil niks forceren en blijven opbouwen.
Wat is een goede marathon om te beginnen?
De 1e die in mij opkomt is die van Brussel? Als die weer in september/oktober valt heb ik nog ruim de tijd om me voor te bereiden.
Anderzijds da is nog lang, en heb het gevoel dat ik er tegen eind april/mei wel al zal kunnen staan (zonder tegenvallers)
In Januari ga ik de 24km doen op de houffa trail. Da zal al een 1e test zijn qua conditie
Droom om volgend jaar die 1e marathon eens te lopen.
Ik wil niks forceren en blijven opbouwen.
Wat is een goede marathon om te beginnen?
De 1e die in mij opkomt is die van Brussel? Als die weer in september/oktober valt heb ik nog ruim de tijd om me voor te bereiden.
Anderzijds da is nog lang, en heb het gevoel dat ik er tegen eind april/mei wel al zal kunnen staan (zonder tegenvallers)
In Januari ga ik de 24km doen op de houffa trail. Da zal al een 1e test zijn qua conditie
42km valt niet te onderschatten (tov 24km voor de Houffa trail).
.
Net nagekeken en ik heb de mijne gekocht op 31/01. Da's bijna 11mnd. Ze raden meestal 12mnd aan, plus dat ik in de tweede helft van het jaar niet echt gealterneerd heb. 
Tenzij je bedoelt dat ik loop met de gedachte "ik heb nieuwe schoenen aan" en dat de gedachte alleen genoeg is om me sneller te doen lopen