De "incident detection" van Garmin werkte wel. Ik had uiteraard geen gsm mee dus het bericht werd pas verstuurd toen ik terug thuis was.
Waarom niet onmiddellijk geannuleerd net na de val?
Vraag mij eigenlijk af welke systemen in gang schieten wanneer je dat bericht ook effectief laat versturen

Niemand hier last van de longen door te lopen met dergelijke temperaturen?
Nee, vind het net aangenamer dan bij warmere temperaturen.
Gisteravond bij -3 nog 13K gaan doen, absolute zaligheid.
. Ik had uiteraard geen gsm mee dus het bericht werd pas verstuurd toen ik terug thuis was.







