Corthagus
Active member
Ik ondertussen al 3 weken niet meer gelopen. Iets te enthousiast mijn fenix 7 solar willen testen in het kluisbos met een spierscheurtje tot gevolg
.
Ondertussen wel veel op de rollen want met dit weer krijg je mij niet meer buiten op de fiets.
De benen kriebelen echt wel enorm om terug te lopen en de bossen in te duiken. Voor het eerst ook eens een paar hoka aangeschaft. De speedgoat 5 (trail), ik ben benieuwd. De schoen voelt alleszins goed en heeft niet die absurde hoge stack van een normale hoka.
. Ondertussen wel veel op de rollen want met dit weer krijg je mij niet meer buiten op de fiets.
De benen kriebelen echt wel enorm om terug te lopen en de bossen in te duiken. Voor het eerst ook eens een paar hoka aangeschaft. De speedgoat 5 (trail), ik ben benieuwd. De schoen voelt alleszins goed en heeft niet die absurde hoge stack van een normale hoka.
De rechtkant van mijn onderrug die de zwaarste klap heeft opgevangen is een beetje opgezwollen.


) een gat. De "incident detection" van Garmin werkte wel
. Ik had uiteraard geen gsm mee dus het bericht werd pas verstuurd toen ik terug thuis was. Wel grappig dat het (wellicht om diezelfde reden) als een aparte activiteit van een tiental seconden opduikt. Voor de rest gelukkig geen last, daarna nog met de fiets teruggereden om een foto te trekken en het te melden aan stad Gent, hopelijk doen ze er iets aan zodat er niemand anders valt. Mijn hond was wel verschoten 