Karry98
Well-known member
Ik had het hier al aangegeven, maar ik heb een nieuw paar Lone Peak (6) laten uitrusten met een Vibram zool. Zoals aangegeven omdat de zool van Altra zelf echt dramatisch is zodra het wat nat is.
Hier het resultaat:
Schoen is een beetje zwaarder geworden en iets stijver. Aangezien het vooral de bedoeling is om hier ultra’s mee te lopen, maakt dat niet uit. Nu eens testen en dan zien of ik dit ga herhalen.
Hier het resultaat:
Schoen is een beetje zwaarder geworden en iets stijver. Aangezien het vooral de bedoeling is om hier ultra’s mee te lopen, maakt dat niet uit. Nu eens testen en dan zien of ik dit ga herhalen.

spannend wel aangezien dit mijn eerste wedstrijd wordt.




. Ik heb er ook nog een paar bij gedaan, maar mijn route is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen. Een vakantieloopje gemaakt door Garmin… Door de industriële haven, een stuk door poorten, en natuurlijk op het einde een cruciaal voetpad dat afgesloten was. Rechtsomkeert. Maar goed 
