Neenee, begrijp me niet verkeerd, ik denk ook helemaal niet dat het makkelijk is! Zoals ik al zei, respect voor iedereen die het doet, en het is heel fijn voor heel veel mensen dat het gebeurt. Ipv klagen dat iets niet kan doorgaan, er zelf voor zorgen dat iets wél kan doorgaan
En ongetwijfeld zijn er die het heel goed doen, zeg ook niet dat Zubrowka het niet goed deed. Alleen is dat mijn ervaring, dat de pacers hun snelheid niet aanhouden. Met grote verschillen daarbij. Dus ga ik liever af op m’n gevoel en mijn horloge sinds een slechte ervaring op de HM. Als je 1:50 wilt lopen daar, hoef je de eerste 10 niet door te komen aan 50’