Marathon Amsterdam, iemand al gedaan?
Ik heb geen ervaring met grote loopevenementen (behalve de 20km van Brussel).
Hoe lang op voorhand moet je in de buurt van de start zijn?
Stel dat ze jou afzetten in de buurt van de start en je bent volledig "loopklaar" (klaar in looptenu mét nummer)
Ik heb geen ervaring met grote loopevenementen (behalve de 20km van Brussel).
Hoe lang op voorhand moet je in de buurt van de start zijn?
Stel dat ze jou afzetten in de buurt van de start en je bent volledig "loopklaar" (klaar in looptenu mét nummer)
Precies nog altijd geen snelle marathon, maar vooral ook, het is er toch weinige gegeven om zo tussen 2u20-2u40m te lopen, moet je al bijna veel talent hebben en niet meer puur training.
Nuja, als ze op dezelfde dag vallen is de keuze snel gemaakt zeker, zelfs voor een Belg.
Bij mij staat het nog niet vast, hoor. Maar zou goed kunnen, wel de 10,5 dan. Ik zal uitkijken naar de Altra’s 
. Achteraf terug te geven, maar bon, welke zot zou dat stelen. Daar wil ik zo weinig mogelijk mee gezien worden.