Algemene Loopthread

Moest ik die app nu eens kunnen syncen met Polar he. Ik zie enkel Garmin staan in de Android versie.
Ik denk dat het ook enkel Garmin is, jammer genoeg. Of Apple Health, die je Polar ook kan volgen, geloof ik.

Edit: Nog een 300 te gaan voor we eerste staan, en met Dwars door Hasselt denk ik niet dat ik er veel ga winnen 😬 Tenzij er niemand dat heeft daar.

Ik ga er dit weekend nog een hoopje toevoegen. Speciaal routes in functie daarvan aan het maken 😅
haha same hier

erzojuist nog wat toegevoegd!
Die eerste plek zal er snel zijn!

Edit: nog maar 150 van de eerste plaats! Kan dus morgen al van ons zijn!

Laatst bewerkt:
Heb bij mij in de buurt wel een valsspeler gespot. Loopjes van 14km aan 2:20.

Edit 1
(Voor de duidelijkheid das dus aanzienlijk sneller dan het wereldrecord qua pace op de 5k)

Edit 2
Ik had hem deze morgen gereport en nu zijn een aantal van zijn activiteiten weg 💪

Laatst bewerkt:
Nee nee, we staan idd 1e, maar kan nog effe duren vooraleer het ook in de effectieve ranglijst toont, we zijn goe bezig!
Hou er rekening mee dat niet al onze hexes in België zijn hé, dus gewoon het team totaal nemen gaat niet.

Maar goed bezig zijn we sowieso!

Zodra mijn hamstrings het terug toelaten, ga ik hier in de buurt nog wat veroveren. Precies niemand actief rond mij.

Zodra mijn hamstrings het terug toelaten, ga ik hier in de buurt nog wat veroveren. Precies niemand actief rond mij.
Ik heb er hier ook nog een 200-tal easy grijze in de buurt, daarna wordt het lastiger, zal ik met den auto ergens heen moeten rijden om daar veroveringstocht te doen.

Vandaag Bertembos ingepalmd, toch bizar dat daar geen actieve lopers op de app zaten, want toch populaire looplocatie

Wat gebeurt er hier toch allemaal… Het gaat hier meer over iets waar ik 0,0 van begrijp dan over het werkelijke lopen 😱.

Nog een update over mijn pace opdracht van zondag: Net bericht gekregen dat de verantwoordelijke van Golazo op het evenement (ons Anais) heeft laten weten de zwarte Polar shirts voor de pacers op zijn. Er wordt dus gevraagd om met een neutraal zwart shirt te lopen.

Golazo vraagt dus absurde bedragen voor de inschrijvingen, maar kan zelf niet het nodige doen om een deftige organisatie te voorzien.

Ik moet dus met een zwart neutraal shirt lopen… Denk dat den deze een fluo geel shirt gaat aandoen waar ik in koeien van letters “GARMIN” opschrijf.

Bende amateurs.

Iemand trouwens ervaring met de marathon van Namen? Ik wist niet dat daar een marathon werd georganiseerd, op eerste zicht ook zeer vlak parkoers?

Terug
Bovenaan