Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het ook enkel Garmin is, jammer genoeg. Of Apple Health, die je Polar ook kan volgen, geloof ik.Moest ik die app nu eens kunnen syncen met Polar he. Ik zie enkel Garmin staan in de Android versie.
Tenzij er niemand dat heeft daar.haha same hierIk ga er dit weekend nog een hoopje toevoegen. Speciaal routes in functie daarvan aan het maken![]()

Zie ik nog niet? Maar er staat ook dat het pas om de 20min update. Nog gaan lopen?
Nee nee, we staan idd 1e, maar kan nog effe duren vooraleer het ook in de effectieve ranglijst toont, we zijn goe bezig!Zie ik nog niet? Maar er staat ook dat het pas om de 20min update. Nog gaan lopen?
Hou er rekening mee dat niet al onze hexes in België zijn hé, dus gewoon het team totaal nemen gaat niet.Nee nee, we staan idd 1e, maar kan nog effe duren vooraleer het ook in de effectieve ranglijst toont, we zijn goe bezig!
Hou er rekening mee dat niet al onze hexes in België zijn hé, dus gewoon het team totaal nemen gaat niet.
Maar goed bezig zijn we sowieso!

Ik heb er 70 elders gehaald, sorryAh totaal geen rekening mee gehouden. Ok, dan hebben we nog een uitdaging voor dit weekend![]()

Ik heb er hier ook nog een 200-tal easy grijze in de buurt, daarna wordt het lastiger, zal ik met den auto ergens heen moeten rijden om daar veroveringstocht te doen.Zodra mijn hamstrings het terug toelaten, ga ik hier in de buurt nog wat veroveren. Precies niemand actief rond mij.
.Wat gebeurt er hier toch allemaal… Het gaat hier meer over iets waar ik 0,0 van begrijp dan over het werkelijke lopen.

Golazo vraagt dus absurde bedragen voor de inschrijvingen, maar kan zelf niet het nodige doen om een deftige organisatie te voorzien.