Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat hadden ze nu toch wel op voorhand kunnen laten weten?Ik mag zondag in Hasselt dus niet met mijn Fenix lopen… Omdat het pacing team nu “Polar” pacing team heet, is het verboden om een ander merk rond uw pols te dragen. Als ik wil tracken moet ik mijn Garmin in dat rugzakje steken. Heb je een toestel van €1000, moet je dat die dag inruilen voor eentje van €200. Maar oooh wee als het signaal daarmee slecht is en mijn tempo’s niet kloppen.
Ik had mijne Garmin gewoon aan rechterpols en die Polar aan mijn linkerpols bij het pacen

Ik kan nog eens dat 9-weken schema van Decathlon delen als je wil. De eerste drie weken kan je dan een soort build-up doen en dan kom je in totaal aan 12 weken.Ik ben op zoek naar een 12 weken schema voor een marathon onder de 3uur. Vorig jaar een schema gevolgd van 18 weken wat ik toch best lang vond. Iemand een aanrader?
Ik lees 30-35/km per week en 6km per dag, zou het niet kunnen dat je misschien te weinig rust? Zelfs traag lopen is een last voor het lichaam bij een beginnende loper. Maar er zitten hier mensen met veel meer ervaring die u veel meer tips gaan kunnen gevenIemand nog echt goede tips voor deze kerel?

De pijn in uw knie is hoogstwaarschijnlijk het gevolg van een te korte IT-band. Om dat te verhelpen kunt ge best uw heupen, hamstrings en quadriceps stretchen.Iemand nog echt goede tips voor deze kerel?
Moet ik dagelijkse beenspier oefeningen doen? Wat op dagen dat ik niet loop: moet ik vooral zitten of mijn benen leggen, of is dat net slecht en moet ik veel rechtstaan? Is het echt-echt slecht om wat op-en-af te lopen, want iets helemaal vlak is hier nu niet in de buurt..
Ik ben me bewust dat het hier geen medisch forum is, maar misschien dat er toch één iemand is met de gouden tip(s) wat wel, of juist helemaal niet te doen!
Mijn dank is groot![]()
- Nieuwe schoenen met schokdempers
Iemand nog echt goede tips voor deze kerel?
Moet ik dagelijkse beenspier oefeningen doen? Wat op dagen dat ik niet loop: moet ik vooral zitten of mijn benen leggen, of is dat net slecht en moet ik veel rechtstaan? Is het echt-echt slecht om wat op-en-af te lopen, want iets helemaal vlak is hier nu niet in de buurt..
"Hoogstwaarschijnlijk" maar @Abel zegt niet waar aan de knie hij zeer heeft. Als dat binnenkant knie of knieschijf is zal dat niet de IT band zijn. Schoenen zijn secundair imo, eerst bij een goede kinesist langsgaan die je echt de juiste oefeningen kan geven. Anders kan je een jaar oefeningen doen en niets van progressie maken omdat het de juiste niet zijn.De pijn in uw knie is hoogstwaarschijnlijk het gevolg van een te korte IT-band. Om dat te verhelpen kunt ge best uw heupen, hamstrings en quadriceps stretchen.
@Abel als je traag genoeg hebt opgebouwd en je blijft het merken, volg de raad van EmP. Kan zijn dat je dan idd uitkomt bij IT-band, of iets anders. Beetje spierversterkende oefeningen, stabilisatieoefeningen… en dan komt dat goed."Hoogstwaarschijnlijk" maar @Abel zegt niet waar aan de knie hij zeer heeft. Als dat binnenkant knie of knieschijf is zal dat niet de IT band zijn. Schoenen zijn secundair imo, eerst bij een goede kinesist langsgaan die je echt de juiste oefeningen kan geven. Anders kan je een jaar oefeningen doen en niets van progressie maken omdat het de juiste niet zijn.
Volledig gelijk."Hoogstwaarschijnlijk" maar @Abel zegt niet waar aan de knie hij zeer heeft. Als dat binnenkant knie of knieschijf is zal dat niet de IT band zijn. Schoenen zijn secundair imo, eerst bij een goede kinesist langsgaan die je echt de juiste oefeningen kan geven. Anders kan je een jaar oefeningen doen en niets van progressie maken omdat het de juiste niet zijn.

mij iets te lange afstandenDit weekend weer naar de Ardennen en met het oog op eind 2022 en vooral lente 2023 is het stilletjes aan weer tijd om de echt lange trainingen weer te implementeren. 60k? 70k? 80k… Zal wat afhangen van het weer en de motivatie. Zoals steeds, al er iemand zin zou hebben om mee te lopen, maar maar iets weten.

En in geen tijd zijn we derde van België!Zijn er mensen die de app Stride al eens geprobeerd hebben? Die deelt de wereld op in kleine vakjes, en je verdient punten door vakjes te doorkruisen. Maak het cirkeltje rond en je krijgt ook de vakjes erbinnen. En wie het vaakst een vakje claimt, wordt de eigenaar.
Ik hou wel van die gamification, dus ik heb het al meteen eens opgezet. En ineens ook een BG-team gemaakt natuurlijk!
Zien of het werkt. Het team heet BeyondGaming, en de code om te joinen is 1EZUMAC voor wie geïnteresseerd is.

1e plaats België tegen zondagavond?En in geen tijd zijn we derde van België! Bekijk bijlage 13981
Nog wel een paar plaatsen vrij om het clubje te vervoegen, zit een Max op van 40.