Ik ben aan het rondkijken om ergens nog een ticket te vinden voor de marathon van Brussel dit weekend. €95 last-minute inschrijving is mij iets te veel

. Ik heb zin om deze gewoon als training te lopen, tussen de 3u en 3u10 of zoiets.
Ik heb de marathon van Brussel nog nooit gelopen dus lijkt het me wel wat. Blijkbaar hebben ze dit jaar het parcours gewijzigd om de hoogtemeters serieus te verminderen. Allemaal goed en wel, maar dit hebben ze er nu dus van gemaakt:
Ik zou zeer graag weten wie de parcoursbouwers zijn die dachten dat dit een leuk parcours is, wat een absoluut gedrocht van een marathon. 180 graden bochten op een marathon, altijd een geweldig idee.
Zo duurt het amateurisme van de Belgische marathons maar verder, bah.