Radbraker
Well-known member
In Flanders Fields marathon. Van Diksmuide naar Ieper met zo'n 300 deelnemers. Niet zo grootschalig dus.Veel succes. Komt helemaal goed. Welke wedstrijd?
M'n fluogele alphafly's zijn vandaag ook binnengekomen. Wat een beauties. Dit weekend mss eens testen en daarna sparen tot voor de wedstrijd.


). Echter nu een serieuze blaar nu op mijn rechterhiel doordat ik die schoenen niet gewoon ben.
Ik heb dat ooit gedaan in wandelschoenen en heb er ernstig van afgezien. De blaar eronder wordt week en je trekt het vel van de blaar en een heel stuk eromheen zo mee af met die Compeed. En dan moet je het behandelen als een open wond. Kan zijn dat het redelijk lukt om 1x zo uit te lopen, maar daarna heb je miserie. Zo compeeds dienen voor als het nog geen blaar is.
Dat kan natuurlijk niet, en met een borstband had ik zoiets nooit voor, nu wel.