DesorteD
Well-known member
Wat is het probleem met die zolen te versteken? Ik loop zelf met op maat gemaakte zolen en heb ook verschillende schoenen. Kost mij letterlijk 5 seconden om die te versteken.Succes!
Zijn er hier lopers met platvoeten? Wat doen jullie qua zolen/schoenen?
Ik loop voorlopig met op maat gemaakte inlegzolen (heb dat ook in mijn gewone schoenen), maar is wel een handicap als je begint te lopen met 2-3 paar schoenen en die altijd moet oversteken. Ofwel moet ik er dus laten bijmaken, ofwel moet ik eens proberen met standaardzolen/...?
Heb nu schoenen van runners lab waar ze mij hebben laten lopen met mijn steunzolen

.

. Maar dat lag eerder aan mezelf door te hoge weekvolumes te draaien. Al vind ik het voor elke leek zoals ons iets te veel van het goede qua ‘kwaliteitsvolle’ sessies per week.
. Van echt opwarmen zal er geen sprake zijn, omkleden wordt al helemaal een drama. Mijn Française komt wel af om te crewen en ze zal met mijn wagen rijden, ik kan mij altijd wat opwarmen in de auto (die gelukkig zeer ruim is). Zetelverwarming volle bak! De Bello is zo al een drama, dit maakt het er niet beter op.