Zwijg me ervan. Ik was aan het twijfelen over de Aalst 4 Mijl, een opwarmertje voor het natourcriterium daar. 4 rondjes van 1 mijl.Deze ochtend in mail gezien dat dwars door mechelen, 18 euro 'early bird' tarief is voor de 10km, dat zijn @Loser prijzen.
Daarna mail dat de halve marathon van Antwerpen pas start om half twee, wie verzint zoiets. Toch liever in de voormiddag of je gaat weer zien dat het net die zondag 20 oktober nog een late nazomerdag wordt.![]()
De Red Star Run in Antwerpen is zo ook ontstaan, maar is nu een beetje veranderd. Past ook redelijk in mijn schema.
20€ pp en vanaf 1/07 vol tarief, 23€.
Ik snap heel goed dat prijzen omhoog moeten, dat wedstrijden steeds duurder worden om te organiseren en ik zeg niet dat ze daar onmogelijk veel winst op pakken. Dat zou ik niet weten. Maar 23€ is wel pittig...
Wat betreft de halve van Antwerpen, ben ik eigenlijk nog altijd aan het wachten op het moment dat ze daar een beetje voor een duidelijke identiteit gaan kiezen. Datum verschuiven (oké, vooral omdat die voor mij totaal niet uitkomt), parcours constant aanpassen, avondmarathon en dan weer 's middags... Voor mij hoeft het ook geen supersnelle te zijn. Doe gewoon een mooie, met enkele trekpleisters, kan ook. Maar nu is het echt noch vlees noch vis.

Naar de kine geweest, en die zit ook een beetje met de handen in het haar.
gewoon van squats en fietsen!