Ik had een rugblessure die maandenlang heeft aangesleept maar na de lange duur was die blessure genezen.En dry needlen is goed begrijp me niet verkeerd. Maar het is enkel maar symptoombestrijding, de oorzaak neem je niet weg.
Nadat die blessure genezen was had ik veel last / pijn van mijn bil en wat ik ook deed ..
ondanks dat de oorzaak weg was (overcompensatie van de bilspier door die rugblessure) ging de pijn dus niet meer weg.
Ik heb dan 2 dry needle sessies laten doen door de kine en de pijn was na die 2 sessies (op 2/3 weken tijd dus) gewoon helemaal 'weg'. Zo snel ging dat (letterlijk).
Sommige mensen beweren dat het tussen uw oren zit en dry needle 0,0% helpt. Dat laatste is onzin. Het helpt wel.
Maar zoals je zelf zegt: De oorzaak moet eerst weg zijn. Of je moet aan de oorzaak werken, anders heeft het inderdaad weinig of géén zin.
Ja en neen. Neem de oorzaak weg en dry needle kan best wel helpen of sterker nog: In mijn geval van heel veel pijn naar 0,0 pijn gaan op heel korte tijd. Maar zolang de oorzaak nog aanwezig is .. ga je alleen de symptomen wat verzachten ..Het dry-needlen is idd puur symptoombestrijding,
Laatst bewerkt:

) en sliep gemiddeld 4 uur nacht. Eigen schuld, dikke bult. Dat ondertussen een vies virus de ronde doet (ik ben niet de enige die ik ken die een week in bed heeft gelegen en lang koorts heeft gehad), helpt natuurlijk ook niet.

.