Kijk eens of er software updates zijn?Ik heb hier een Garmin Forerunner 955 gekocht maar die GPS is enorm slecht, is dat normaal? Voor de eerste keer gaan lopen, maar gps signaal baar was rood, en pas na 2km kreeg ik een melding dat GPS is ready.
GPS signaal is altijd rood zie ik. Hoe komt dit? Ik heb niks aangepast aan de default settings
De upload naar Strava was gelukkig wel gecorrigeerd.
Teleurgesteld, GPS tracking en juiste pace tijdens het lopen zijn de basics voor mij, dat zou wel mogen voor 400 euro
Public Beta Version 19.13 - 100% - Announcements - Forerunner 955 Series - Garmin Forums
A dedicated community for Garmin users to ask questions, provide answers, and share feedback.
De laatste beta.
En inderdaad pas uw gps opzetten als je buiten staat, de eerste keren moet die ook wat langer zoeken. Dat betert normaal als die eenmaal weet waar die ongeveer is. En pas beginnen lopen als uw gps op groen staat.

(ik vermoed dat die niche van trails me beter gaat liggen dan een "ohm=weerstand"-trail

Door op de wreef van m'n voet te lopen, voelde ik geen pijn, maar heb ik andere dingen opgelopen