Algemene Loopthread

Ja dus aan 1 van beide he :D
Aan Gent-Sint-Pieters is een parkeergarage waar je kan parkeren. The Loop wijst zichzelf ook wel uit. Ik heb 2 jaar geleden op The Loop geparkeerd, denk vanaf de autosnelweg dat dit de eenvoudigste optie is.

Shuttles rijden voortdurend en de rit duurt pakweg tien minuten denk ik. Hou rekening met een redelijke rij voor de bag drop-off. Ik zou denken dat anderhalf uur voor de start op de parking zijn meer dan ruim genoeg is, ik denk dat ik ook zoiets ga doen. Maar ik ben graag heel ruim op tijd :)
Ik kijk uit naar de verslagen!

@eniac jij als trouwe trenara gebruiker, heb je die nieuwe krachttraining feature gebruikt tijdens je marathon voorbereiding?

En zo ja, was dat iets?

@eniac jij als trouwe trenara gebruiker, heb je die nieuwe krachttraining feature gebruikt tijdens je marathon voorbereiding?

En zo ja, was dat iets?

Ik heb het wel gebruikt. Nu de laatste 2 weken niet meer denk ik. Met nu nog 2 weken tot mijn doel.

Volgens dat ik weet zijn er een 3-tal niveau's in oefeningen. Ofwel zat ik aan het laatste niveau, ofwel wijzigt het niet snel, maar ik bijna de hele periode dezelfde oefeningen gedaan. Paar keer was het wel iets anders, maar de keer erop zat ik terug op de 'oude' oefeningen.

Natuurlijk kan je wel de oefeningen zwaarder maken door meer gewicht te gebruiken.

Voor de rest wel goede ervaringen mee. Vraagt ook niet zoveel tijd (2x 20-30min / week) en had wel het gevoel dat het mij sterker maakt.

De laatste weken dus niet meer gedaan omdat ik aan een volume van 90-100km zit en dat al vermoeidend genoeg was :p

Je kan je sinds gisteren inschrijven voor de halve/marathon van Antwerpen aan huh huh 'voordeel'tarief. Mij ingeschreven voor de halve marathon. Vandaag 5km opgewarmd voor morgen om morgen Exorikos achter te houden in Lier. Dan de 10miles in Antwerpen, pacer bij 25km great brewery, dan wrs ook nog meedoen aan de loopwedstrijd van KU Leuven van Leuven naar Louvain. Het wedstijdseizoen begint!

Ook ingeschreven voor halve marathon van Antwerpen. Heb me voorgenomen om maar 1 marathon per jaar te lopen. Dus vanaf mei gewoon wat casual trainen en dan wat wedstrijden doen van 5 a 10km om daar wat m'n snelheid te ontwikkelen.

Je kan je sinds gisteren inschrijven voor de halve/marathon van Antwerpen aan huh huh 'voordeel'tarief. Mij ingeschreven voor de halve marathon. Vandaag 5km opgewarmd voor morgen om morgen Exorikos achter te houden in Lier. Dan de 10miles in Antwerpen, pacer bij 25km great brewery, dan wrs ook nog meedoen aan de loopwedstrijd van KU Leuven van Leuven naar Louvain. Het wedstijdseizoen begint!
Ik heb vanavond nog gevolleybald dus ik denk dat je me zeker wel gaat kunnen kloppen. :D

Voor de mensen die parkeerruimte zoeken voor Marathon Gent.
In de wijk van Marathonstraat, Renbaanstraat, Atletiekplein (toepasselijke namen ;)) sta je heel dicht en op nog geen kilometer.
Moeilijk in te schatten hoe het morgen zal zijn, maar die wijk is heel vlot bereikbaar via R4 Sint-Denijslaan.

Shuttle vanaf The Loop is gemakkelijk en stressvrij.

Net bib opgehaald. Winderig en koud hier. Korte broek wordt het zeker, maar toch nog aan het twijfelen om een ondershirt aan te doen. Die wind gaat het koudegevoel nog steviger maken, staat vooral tegen in de tweede helft wanneer de energie sowieso dipt en risico op onderkoeling nog stijgt.

Shuttle vanaf The Loop is gemakkelijk en stressvrij.

Net bib opgehaald. Winderig en koud hier. Korte broek wordt het zeker, maar toch nog aan het twijfelen om een ondershirt aan te doen. Die wind gaat het koudegevoel nog steviger maken, staat vooral tegen in de tweede helft wanneer de energie sowieso dipt en risico op onderkoeling nog stijgt.
Ging het vlot, het afhalen? Ik ga straks ook.
Wat kledij betreft: ik twijfel ook om een ondershirt aan te doen. Zal vrij fris zijn morgenvroeg. Ook al is het voor mij de halve marathon en niet de volledige.
Als je de volledige doet, dan zit je wel een langere tijd in open vlakte na km 15 ongeveer.

Ging het vlot, het afhalen? Ik ga straks ook.

Yep, parking is wel krap. Als er straks meer volk gaat kan dat wel lastig worden.
Wat kledij betreft: ik twijfel ook om een ondershirt aan te doen. Zal vrij fris zijn morgenvroeg. Ook al is het voor mij de halve marathon en niet de volledige.
Als je de volledige doet, dan zit je wel een langere tijd in open vlakte na km 15 ongeveer.

Ja, daarom dus. Ik ga het wel doen denk ik.

Ben tegen 10u geweest. Was precies toch vroeger open? Soit, madam zet mij morgen ook af aan Kiss en ride.

Maar voor kledij ook aant twijfelen. Dikker shirt of gwn shirt met ondershirt. Hoop dat int centrum de wind gaat meevallen.

er niet klaar voor 🤣
Sinds donderdag last van adductoren. Hopelijk met stretchen minder last.

Laatst bewerkt:
Daarstraks rond 11u ook mijn bib gaan halen, verkeer ging vlot maar parking is net voldoende. Onderweg naar daar nog door een ferme hagelbui gereden, laat dat morgen maar uit 😅

Terug
Bovenaan