Zane
Active member
Met de trein naar Gent St-Pieters en van daaruit de shuttle genomen. Ik arriveerde in het station iets voor 8u en heb niet moeten wachten aan de bus, het liep uitstekend vlot. Het liep later iets minder vlot toen ik voor de start nog naar het toilet moest en je weer die ellenlange wachtrijen had. Daarna gelopen naar mijn startvak, gearriveerd om 9u59 om dan nog eens 15min te moeten wachten. Blijkbaar zou het parcours nog niet volledig vrij geweest zijn?
Net zoals in de halve van Antwerpen binnen de eerst anderhalve kilometer een gel kwijt gespeeld, er floepte plots één uit mijn heupgordel. Hopelijk wordt dit geen traditie..
Het doel was sub 1u40 maar holy shit ik had mij mispakt aan de hoogtemeters. Veel flauwe stijgingen maar ook aan de Vooruit een stevige klimmer. Dit maakte het voor mij een pak lastiger maar, ik had al door dat ik in het begin meestal 5-10s onder doeltempo liep. Misschien iets te hoge ambities?
Halfweg de wedstrijd leek het alsof ik een mindere tijd zou neerzetten dan in Antwerpen. Hartslag was ~174 en continue in zone 5. Ik liep nog tussen de marathonlopers die dubbel de afstand zouden doen maar even snel liepen dan ikzelf. Wat een helden/zotten en dikke chapeau aan hun! Daarom tegen mijzelf gezegd nie neute nie pleuje ! Geprobeerd mijzelf zo egaal mogelijk te pacen, om eens de sporthal in te draaien er alles uit te persen voor die paar seconden extra er af te prutsen met een finish van 1:40:27. 27s boven mijn doel maar desalniettemin een nieuw PR!
Net zoals in de halve van Antwerpen binnen de eerst anderhalve kilometer een gel kwijt gespeeld, er floepte plots één uit mijn heupgordel. Hopelijk wordt dit geen traditie..
Het doel was sub 1u40 maar holy shit ik had mij mispakt aan de hoogtemeters. Veel flauwe stijgingen maar ook aan de Vooruit een stevige klimmer. Dit maakte het voor mij een pak lastiger maar, ik had al door dat ik in het begin meestal 5-10s onder doeltempo liep. Misschien iets te hoge ambities?Halfweg de wedstrijd leek het alsof ik een mindere tijd zou neerzetten dan in Antwerpen. Hartslag was ~174 en continue in zone 5. Ik liep nog tussen de marathonlopers die dubbel de afstand zouden doen maar even snel liepen dan ikzelf. Wat een helden/zotten en dikke chapeau aan hun! Daarom tegen mijzelf gezegd nie neute nie pleuje ! Geprobeerd mijzelf zo egaal mogelijk te pacen, om eens de sporthal in te draaien er alles uit te persen voor die paar seconden extra er af te prutsen met een finish van 1:40:27. 27s boven mijn doel maar desalniettemin een nieuw PR!

zucht