Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Short en korte of mss lange mouwen. Liever te koud dan te warm.Bij 8 graden is de kans toch groter dat je te warm aangekleed bent dan te koud. Plus als het tussen gebouwen is, scheelt dat toch ook een pak aan gevoelstemperatuur.
Daarnet was het in ieder geval veel te warm voor langen mouwen![]()

Sla gerust over!
Nu nog een beetje, maar goed.
Geef mij maar 10km, 10M, heel misschien 20km. Maar na 20 had ik het zo hard gezien. En op 25 krijg ik ineens kramp in mijn middenrif, nog nooit gehad! Ik moest zo héél oppervlakkig hijgen. Een loper riep: traag in-en uitademen, rustig blijven. En dat hielp. Ik had opnieuw een trekker, Booka heeft me door alles gehaald. Maar telkens ik in een ritme kwam waarin ik me kon afsluiten en kon gaan, kwamen die heuvels en vloog mijn HR weer naar 90% van mijn max en moest ik stappen. En dan op een halve voor het einde voelde ik voor het eerst in mijn leven: het is helemaal op. Er zit niks meer in mijn benen, ik heb geen energie meer, het is gedaan. Ik heb dat altijd al eens willen meemaken, maar niet zo! Daar was ik echt héél bijna van m'n sus gedraaid. Achteraf ook pas gezien dat ik 2 gelletjes te weinig heb gepakt, op 10km en dan op 20 mijn laatste. Geen idee of dat het kan zijn, maar wat winegums in m'n bakkes en die laatste halve km kon ik terug.
What. The. Actual. Fuck. MIk ben loopjes van 50 hoogtemeters gewend. Dit waren er 250. En dat ik nog even niet ga kunnen lopen: mijn bovenbenen zijn eraan en ik heb twee blaren op m'n wreef en onder de teennagels van mijn kleine tenen, die gaan eraan zijn. Mijn ITB links zeurt en ik heb op de bovenkant van mijn voet een pijn die ik nog niet gehad heb, ik denk aan een barstje, maar dat kan bijna niet. 

Haha tijdens KOTK 2022 had ik toevallig een goeie dag en heb ik Loser mee gesleurd richting de finishBijna zo episch afgezien als Makila! Bijna!

Ik ben absoluut geen talent in het sporten, maar ik ben wel altijd sportief geweest in mijn leven (op een jaartje na). Ik ben genetisch erg stevig gebouwd en daardoor ook niet zo blessuregevoelig. Buiten een scheenbeenontsteking in 2010 doordat ik met basketbalschoenen rondliep (dom van mij = een understatement) en vorig jaar een zware rugblessure (door een val en niet door te lopen) heb ik eigenlijk nog nooit een zware blessure gehad. Ik heb op 49 jaar trouwens ook nog nooit iets gebroken.Bijna zo episch afgezien als Makila! Bijna!

Tijdens het typen ook nog mijn duim verrekt.Bijna zo episch afgezien als Makila! Bijna!
Het was mijn langste afstand ooit, en ik moet zeggen, ik vond er niks aan. Dat is echt niet voor mijGeef mij maar 10km, 10M, heel misschien 20km.
Schrijf je eens in voor een trail, waar het niet om de tijd draait maar gewoon om de belevenis, wie weet past dat wel beter bij jou dan je denkt!
Ik steek zo'n zaken in een heupgordel.Voor zondag, kan je met gerust hart, gsm en zo in sportzak steken en achterlaten? Of wat doen jullie met sleutels en gsm?
Ik heb nu dit en tevreden van: https://www.decathlon.be/nl/p/hardloopgordel-met-flaconhouders-zwart/_/R-p-333176?mc=8645720
Smartphone wel best in een extra zakje om te beschermen tegen vocht van zweten of regen, want waterdicht is deze echt niet.
Staat ook op dat het voor 2 flacons en 6 gels is, maar kunnen volgens mij gemakkelijk 2 flacons en 10+ gels in.
Zoek eens op flipbelt of naked belt.
Voor degene die met de auto gaan zondag. Waar kan je best parkeren? Ze raden aan GEnt-Sintpieter of the Loop.
Ben daar totaal nie bekend.

Hoelaat zou ik ongeveer daar moeten zijn (op de parking)? In de wetenschap dat ik startnr. enz nog moet afhalen zondagmorgen.

Schrijf je eens in voor een trail, waar het niet om de tijd draait maar gewoon om de belevenis, wie weet past dat wel beter bij jou dan je denkt!
Maar sowieso goed gedaan! (alsook de andere leden)
Een mislukking moet je het niet zien, gewoon een ervaring om uit te leren! Daarnaast heb je nu nog altijd je goeie conditie!
Het gaat alweer beter, hoor. En kijk er ook weer positiever op terug. Het is niet omdat ik een paar keer gewandeld heb, dat ik geen 30km gedaan heb. Alleen wordt het truitje dragen toch moeilijker dan dat van de 20