Ik loop met Rockay. Had die zien passeren op social media, en met discount eens geprobeerd. Zeer tevreden over eigenlijk.
Denk dat mijn paartjes nu een 1000km elk hebben en dat een is er wel bijna aan, maar denk dat dat vooral komt omdat ik enkel heel lage had besteld en ik die in de winter hard probeerde op te trekken zodat er zo weinig mogelijk vel bloot zat tussen schoenen en lange broek
Denk dat mijn paartjes nu een 1000km elk hebben en dat een is er wel bijna aan, maar denk dat dat vooral komt omdat ik enkel heel lage had besteld en ik die in de winter hard probeerde op te trekken zodat er zo weinig mogelijk vel bloot zat tussen schoenen en lange broek

) dan heb ik aldus niet kunnen trainen bij dat warmere weer en dan is die wedstrijd bij voorbaat al dikke shit.


