NemesisBE
Well-known member
Gewenning doet veel. Maar da's al wat laat nu denk ikZondag doe ik mee aan mijn eerste kwartriatlon, de temperaturen beloven pittig te worden.
Op vlak van zwemmen zit dat wel snor, qua fietsen heb ik ook al veel ervaring met fietsen in de warmte, lopen in dergelijke temperaturen heb ik echter weinig/geen ervaring mee.
Zijn er specifieke tips voor lopen in de warmte, anders dan het niet doen?![]()


)
