Manneke, het is niet meer normaal! Heb het net ook op Discord gezegd.Serieus hooikoortsseizoen dit jaar. Ik heb er normaal gezien weinig last van maar vrijdag en zondag toch een pilletje moeten pakken nadat ik tussen de velden was gaan lopen. En met deze weersvoorspelling (zon + kurkdroog) zal het enkel erger worden, dus tot nader order enkel trage kilometers, geen zin om extra stress op m'n lichaam te zetten.
Alsof het superpollen zijn ook. Normaal heb ik last van de "gewone" pollen op de normale hooikoortsmanier, en de pollen van platanen schieten in mijn keel ipv in mijn neus. 2x liggen hoesten, en het ademen gaat dan ook gewoon heel slecht. Vorig jaar al de raad gekregen van de dokter om het dan niet te gaan zoeken en even uit de parken/bossen te blijven, want zo een paar keer in overdrive en dat kan je ademhaling zodanig irriteren dat het een paar weken prijs is.
En de voorbije 2-3 jaar had er precies veel minder last van.







