Iemand die een pet om te lopen kan aanraden?
Gezien de zon al goed kan branden en ik half kalend ben, toch maar een pet beginnen opzetten.
Nu heb ik zo’n standaard pet waar je twee dagen erna de zweetkringen er nog ziet in staan. Vermoed dat er dus wel lichtere en meer ademende petten bestaan ook?
Ik heb er van Ciele, vrij duur maar wel heel goed kwaliteit. Ik draag ze zelfs als het regent, houdt de druppels wat uit m'n gezicht.


Gebruik jij zijn merchandise dan?

't zit hem aan de binnenkant in het midden. Zal een paar stretchoefeningen doen doorheen de dag. Misschien ook maar eens kijken naar een foam roller? 