Daar was de voorbereiding sowieso niet goed genoeg voor. Het is ook geen wedstrijd ofzo geweest. Het doel is om de natuurmarathon 10 oktober gewoon uit te lopen. Deze 5km was gewoon ter kalibratie omdat ik dat niet durfde in het begin.Ai, dat zou pikken bij mij, dat het net niet all-out was. Maar wel mooi, zo! Stevig tempo en nog overschot.
Ik had niks over.
Ik kon het amper geloven tijdens het uithijgen in het gras!!
Ik zit op dit loopforum sinds 2010 en vanaf 2014 zijn mijn prestaties elk jaar beter geworden tem 2017.
Maar met deze weet ik het nog niet, en ik hoop dat ik niet naar een blessure loop natuurlijk.