Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Vandaag m'n 2u40 lange loop zonder problemen afgewerkt. De Vaart Leuven-Kampenhout op en af. Goeie ~31,5 km. Wind tegen in't opgaan, rug/zijwind in het terugkeren. Mij vandeweek eindelijk ook een loopbril aangeschaft omdat ik steeds meer last begin te krijgen van tranende ogen door stof/pollen die men ogen invliegen. Wat een verademing, zo'n bril (ook als de zon schijnt uiteraard)
BIJNA
Vooral aangenaam om insecten uit je ogen te houden is mijn ervaring.Vandaag m'n 2u40 lange loop zonder problemen afgewerkt. De Vaart Leuven-Kampenhout op en af. Goeie ~31,5 km. Wind tegen in't opgaan, rug/zijwind in het terugkeren. Mij vandeweek eindelijk ook een loopbril aangeschaft omdat ik steeds meer last begin te krijgen van tranende ogen door stof/pollen die men ogen invliegen. Wat een verademing, zo'n bril (ook als de zon schijnt uiteraard)

Je gaat me toch het vuur aan de schenen leggen op 25 augustus bij de Red Star Run?Ik zou graag meedoen aan de halve. Voorlopig ga ik het wel beperken tot halves, maar zelfs dat lijkt me nog te hoog gegrepen op dit moment. Volgende week ga ik met de kine zien of ik weer kan beginnen aan lopen, voorlopig is het hier al yoga wat de klok slaat. Een halfuur oefeningen per dag, ze komen mijn keel uit![]()

Met alle vormen van geneugte, als ik kan. Maar ik zie wel al een mogelijke dubbele boeking die dagJe gaat me toch het vuur aan de schenen leggen op 25 augustus bij de Red Star Run?![]()
Hopelijk wordt het kiezen tussen die twee, en niet tussen stretchen of core…Beter dat als omgekeerd. Sinds ik 3 maanden terug begonnen ben, ben ik bijna heel de tijd niet productief. Altijd "-3" ofzo op de basislijn. Zou liever eens iets anders zienIk heb hetzelfde, ik doe eigenlijk niet veel anders dan een paar weken geleden en tegenwoordig is mijn status altijd "productive" of "peaking", terwijl die vroeger altijd "maintaining" of "recovery" was. (Productive/maintaining als ik elke dag/om de dag loop, peaking of recovery als ik eens een dag of 2/3 niks doe). Vraag mij af of het door één of andere software upgrade komt, want aan mij ligt het niet![]()

loopbril vs gewone zonnebril? Enig verschil behalve misschien wat meer aerodynamisch?
Op sterkte gaan die krengen ook weer een pak geld kosten dus ik zal het wel op mijn rayban moeten houden dan denk ik
Korte sprintjes zijn geen enkel probleem, maar een wat grotere afstand zit precies toch niet meer in m'n benen.Korte sprintjes zijn geen enkel probleem, maar een wat grotere afstand zit precies toch niet meer in m'n benen.
), ik het de eerste keren voel in mijn knieën. Ik heb met het werk ook al een paar keer events als ten miles, halve marathon... meegedaan, en er was ook eens een collega bij die nooit liep en dacht het enkel op fietsconditie te doen. Is gelukt, maar niet comfortabel.Zie mijn post hierboven. Het was niet zo heel warm weer maar wel laf weer dezer dagen.Maar boy o boy, ik kon letterlijk geen enkele kilometer meer lopen zonder dat ik al begon te zweten als een rund
Ik sluit mij aan bij de visie van MrKend54l.Is dat normaal? Heb een goede conditie, maar dat lopen lukt precies toch voor gene zak meer.Korte sprintjes zijn geen enkel probleem, maar een wat grotere afstand zit precies toch niet meer in m'n benen.
Er zijn studies die zeggen dat het kraakbeen in de knieën van lopers gezonder is dan van niet-lopers, dus uw lichaam past zich wel aan

Logisch als je al even niet meer hebt gelopen dat het lichaam daar niet zo tevreden mee is.
Je bent ook qua leeftijd ouder geworden en de combinatie daarvan is nefast.
Hoe ouder je wordt hoe belangrijker consistentie wordt.
Maar als je vroeger veel hebt gelopen komt het wel vrij snel terug hoor.