Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste. Maar er zijn ook gewoon dagen dat het niet allemaal klikt. Ik heb ook zo twee momenten direct in mijn gedachten dat ik onderweg echt moest stoppen omdat er gewoon geen greintje energie over was terwijl ik niet ziek of overduidelijk moe was. Om dan twee dagen later een leuke duurloop zonder problemen af te werken.Vrijdag moest ik na 6 km (in zone 1) stoppen met lopen omdat ik mij niet goed voelde. Ik had het gevoel alsof ik aan max HR aan het lopen was (wat helemaal niet het geval was). Ik kon niet vlot praten tijdens het lopen (eerlijkheidshalve was elk woord al te veel) ik was duizelig en ik zwalpte van links naar rechts. Na 3 km ben ik wijselijk terug gekeerd en ik heb nog moeten knokken om 3 km terug te lopen.
Ik had nochtans sinds maandag 'niks' meer gelopen (en toen was het ook in zone 2) dus vermoeidheid was het ook helemaal niet.
Ik ben / was niet echt ziek al voelde ik mij de afgelopen dagen wél belabberd. Waarschijnlijk Covid of een griepviruske dat aan het sluimeren is .. wie weet .. ik ben ook naar de huisarts geweest maar alles was normaal qua bloeddruk, hart, longen. Op Covid wilde de arts niet controleren tenzij de symptomen erger zouden worden.
Ik ga morgen proberen opnieuw een toerke te lopen. Maar ik ga uit van de ingesteldheid dat als het niet moest gaan ik na een km of 2-3 terug loop naar huis.
.@Karry98
Ik herinnerde me nog dat je zei dat La Tharee de moeite was. Bij deze ook aanwezig.
Gelukkig was ik toevallig op tijd. Hoe rap was die uitverkocht...
Veel plezier met je comeback!
Ik heb geen ervaring met het trailwerk.Welke trailrugzak raden jullie aan?
) nog eens een loopwedstrijd gelopen om de wintersleur wat te doorbreken. Ik loop ongeveer 1x/week (maar fiets wel 15u+/week).15u per week? WW? Of andere manieren?Afgelopen weekend voor het eerst sedert 20 jaar (op mijn 13e toen dus niet echt relevant) nog eens een loopwedstrijd gelopen om de wintersleur wat te doorbreken. Ik loop ongeveer 1x/week (maar fiets wel 15u+/week).
Ging goed en heb mezelf wat verbaasd. Doelstelling was 3:45/km op tarmac, maar bleek dus dat meer dan 5km langs het kanaal in half verharde/modder was. Maar...
5e plaats in 3:35/km! Laatste anderhalve km moeten lossen van de kopgroep omdat ik doorslipte op die slechte stukken.
Dik tevreden en volgend seizoen dit meer proberen in te plannen. Ik begin in de zomer meer en meer last te krijgen van pollen en astma en dit zou wel eens een switch kunnen worden.
Ik doe competitie wielrennen dus wel stevige trainingen.15u per week? WW? Of andere manieren?
Hmm lijkt een beetje op mijDoelen voor 2024: 2023 geëindigd met 2235 kilometer, dus dit jaar gaan we voor 2250.
Marathon in Gent. Daarna: nog geen idee. Ergens zou ik graag richting eerste ultra opbouwen, maar enerzijds zou ik dan echt goed moeten nadenken hoe ik dat moet aanpakken, en anderzijds vraag ik mij ook af of dat iets is voor mensen met mijn profiel. Ja ik loop graag lang en ver, maar ik ben ook traag, en... Ik weet het niet![]()
Het is mij dus niet gelukt. Ik heb sinds vrijdag niks meer kunnen lopen. Vandaag mij ook nog eens effectief ziek gemeld, ik voel mij echt niet goed.Je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste. Maar er zijn ook gewoon dagen dat het niet allemaal klikt. Ik heb ook zo twee momenten direct in mijn gedachten dat ik onderweg echt moest stoppen omdat er gewoon geen greintje energie over was terwijl ik niet ziek of overduidelijk moe was. Om dan twee dagen later een leuke duurloop zonder problemen af te werken.
Das het voordeel als recreant. Niets moet, alles kan.
Al maar goed dat wij recreanten zijn 
Ik heb , voor bij het fietsen, een buff gekocht met een uitsparing in veel dunner stof voor de mond/neus. Gisteren ook voor het lopen gebruikt. Ik ben daar zeer tevreden van.Toch goed fris aan het smoelwerk bij lopen in dit weer, vooral wind tegen
Een buff of dergelijke vind ik irritant, wordt dan snel een natte koude vod voor je mond.