Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), een 15km minder dan vorig jaar, ook wel een loopje of 20 minder.
. En in de week vroeger proberen stoppen met werken ipv uit interesse overuren te doenDan heb ik dicht in uw buurt gelopen. Ik ben uiteindelijk net onder de 48' gegaan, het doel was sub 49'. Erg tevreden over de afsluiter van't jaar dusAlle de Corrida ook achter de rug, 4,04min/km, had graag 4min/km gehad, maar veel te snel gestart voor mijn doen.
Al bij al tevreden, nu eens een doel voor 2024 zoeken.

en en passant blijkbaar nog m'n snelste 10k van't jaar gelopen ook, ondanks het onbeloopbare park en de snijdende wind.
Mooi van haar om er een goed doel aan te koppelen maar dit is toch niet gezond te noemen.![]()
Hilde (53) loopt dit jaar elke dag een marathon: "Werken in voormiddag, lopen in namiddag" | VRT NWS Nieuws
In Gent is de wereldrecordpoging van Hilde Dosogne uit Lochristi gestart. De moeder van vier wil 366 dagen een marathon lopen. Ze denkt dat naast haar lichaam, ook haar sociale leven zal afzien. "Vrienden en familie die me willen zien, mogen altijd een rondje komen meelopen", glimlacht ze.www.vrt.be
Nou, dat is ook een hele uitdaging.

respect, zo'n backyard zou ik niet zien zitten eigenlijk, telkens dat zelfde toertje.... nu ja, dat is ook wat een bevriend ultraloper zegt over de kustlijn aflopen, dat zou die niet kunnen wegens té saai, terwijl ie wel vlot de Legends 250km gedaan heeft.Twee keer m'n pr van afstand verbroken op een backyard vorig jaar!
120 en 142km! Daarna wel serieus geminderd met lopen en vooral gefietst.
1954km 23101hm, 199u40m gelopen
7064km, 75235hm, 265u11m gefietst

hetzelfde toertje is nog het minste, het is die continue tijdsdruk en het verplicht herstarten dat ik het lastigste vindrespect, zo'n backyard zou ik niet zien zitten eigenlijk, telkens dat zelfde toertje...

100-miler ook ultiem doel hier, maar eerst eens zien dat ik mijn snelheid wat hoger krijg op 50 mijl -> nu terug op snelheid aan het trainen met marathon in zicht en moet zeggen dat het toch iets minder relax aanvoelt dan die grote volumes aan easy pace die ik vorig jaar deed.hetzelfde toertje is nog het minste, het is die continue tijdsdruk en het verplicht herstarten dat ik het lastigste vind
Geen idee of ik dat nog ga doen, wil graag wel eens een 100mijler doen. In juni wel een fietsdoel, dus zal moeten zien hoe ik kan combineren.
Jogclub ultra moet ik ook wel eens doen!

Loop gewoon hetgeen garmin voorstelt als je wilt gaan lopen.
Ferme afstanden! Meestal eigenlijk met zo'n trails hé...ondertussen voor de eerste twee trails voor dit jaar ingeschreven
ferme toer trail (28km) en jogclub ultra (58km)
beiden geen doel qua tijd, gewoon rustig lopen en genieten
veel succes, voor 't moment is het echt wel extreem nat en modderig overal, zelfs met trailschoenen zelden gripFerme afstanden! Meestal eigenlijk met zo'n trails hé...
Waarschijnlijk zullen mijn loopschoenen morgen nog niet droog zijn van daarnet in de regen te lopen. Er staan hier ondertussen al 2 maanden nieuwe trailschoenen nog in de doos. Misschien dat ik me morgen voor de eerste keer waag an offroad in het bos hier met mijn nieuwe schoenen.