Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer de suggested workouts eens.Ik heb het Garmin Start to run 5K programma uitgelopen ergens eind april, maar sindsdien onbreekt elke motivatie
Ik was eerst van plan 3x per week 5km te lopen en dit stelselmatig op te bouwen,m aar het komt niet echt van de grond.
Mijn gemiddelde ligt nu op 2x lopen per maand
Hetzelfde probleem als hierboven beschreven --> couch potato
Enige tips hoe ik het best verder kan gaan van hieruit? Beginnen met de Start to run 10k, start to run 5k deels opnieuw doen of een andere trainingsmethode via de garmin watch (trainingschschemas of andere?)?
Mijn doel: lopen als vorm van beweging om mijn gewicht op peil te houden en ook om er van te genieten uiteraard. Dit alles blessurevrij hopelijk. Dus geen wedstrijden oid.
Alvast bedankt voor de hulp!
Enige tips hoe ik het best verder kan gaan van hieruit? Beginnen met de Start to run 10k, start to run 5k deels opnieuw doen of een andere trainingsmethode via de garmin watch (trainingschschemas of andere?)?
Volgens mij heeft @eniac het vervolgprogramma van die Start to run gedaan via Garmin Coach (naar 10k dus) en was die daar best wel content van iirc. Ik denk als je nu nog steeds 5k op het gemak kan lopen dat je vandaar wel hieraan kan starten.
op scans, echo niets te zien en al meerdere kinesiste doorlopen met steeds iets andere aanpak.Hebt ge al eens geprobeerd uw kuiten uit te rollen?Achillespees blessure is al tijdje onder controle, maar nu sukkel ik al ruime tijd met kuitblessure.op scans, echo niets te zien en al meerdere kinesiste doorlopen met steeds iets andere aanpak.
Nu zijn we op mijn zenuwen aan het werken.
Soms loop ik 5, 10,... km zonder probleem, gisteren weer moeten stoppen na 2 km.
De pijn schiet er altijd ineens in.
Jammer dat ik lopen leuker vind als fietsen, maar telkens met blessures lopen haalt de fun er echt wel snel uit.
Nog niet gedaan, merci voor de tip.Hebt ge al eens geprobeerd uw kuiten uit te rollen?
Ik rol regelmatig mijn kuiten uit door een stok en bal te klemmen tussen mijn hamstrings en mijn kuiten zoals in bovenstaand filmpje. Doet best wel pijn de eerste keren dat ge dat doet maar het helpt enorm.
Ik heb dezelfde ervaring dat kuiten foamrollen weinig effect heeft.Nog niet gedaan, merci voor de tip.
Wel bijna elke dag met de foamroller maar dit doet precies niet veel.

Bij mij zal het ook wel zo gaan, de hele week nauwelijks kunnen lopen door de hitte (mijn hartslag vliegt dan onmiddellijk omhoog).Dan heeft u collega geluk gehad. Meer valt daar niet over te zeggen.
Als ik s'morgens ga lopen is het altijd op nuchtere maag, ik ben daar redelijk gevoelig voor en met het minste dat ik eet klotst het allemaal op mijn maag. Ik was op voorhand niet van plan om 30km te doen, eerder 15-17km, maar omdat het zo vlot ging gewoon doorgelopen. Op zich geen problemen mee gehad.Het nut van 30 km nuchter te lopen ontgaat mij ook compleet.

Geen Heistse berg?
14km gelopen vandaag. Ik had water bij (om de 3,5km) en een gelleke (7km). Dus ja ik heb 3 stukken even gewandeld.
Qua gevoel had ik toch maar net voldoende water bij om mij echt goed te voelen, want na 10.5km was alles al op.![]()

Omdat ik in de ochtend 0,0 gegeten had. Ik was 100% nuchter. (Uitgezonderd water voor het vertrek)Een gelleke nemen om 14k te lopen. Wtf denk ik dan,why o why
Ik vind er niks van terug.Geen Heistse berg?![]()
Tegen dat ge ze écht nodig hebt, zijt ge ze goed gewend, da’s ook iets waard denk ik.Een gelleke nemen om 14k te lopen. Wtf denk ik dan,why o why
Ik bedoelde dat die niet in je parcours zat ditmaal.Ik vind er niks van terug.

Sinds KOTK weten veel mensen zowiezo mijn naam al. En strava vrienden weten die ook al wel.Ik bedoelde dat die niet in je parcours zat ditmaal.
En dat andere was voor je eigen privacy i.v.m. naam, achternaam en woonplaats.