Hela manneke, dat is wel een organisatie van Sportevents e, niet te veel verwachten voor het fortuin dat je daar neertelt. (Ik moet overigens niet veel zeggen hoor, doe constant wedstrijden van hen).
Succes in ieder geval aan iedereen die start. Pak het gewoon rustig aan, dan valt die hitte heus wel mee. Een dikke week geleden met
@Semi ook bijna 50k gedaan bij redelijk pittige temperaturen en aan een slakkengang voel je dat amper. Wij hadden wel een calippo (ik zelfs 3

) bij onze eigen bevoorrading.
Ik vertrek zaterdag 10 dagen naar het buitenland om nog eens serieus te trainen, lees 250 à 300km verspreid over 10 dagen, anders was ik er zelf ook wel geweest.