Karry98
Well-known member
Na een week te hebben stilgezeten en vrijdagavond uren op café te hebben gezeten, heb ik mij op zaterdagochtend toch herpakt. Op nuchtere maag 30 km gelopen (vorig maximum was 25 km). Het deed goed, maar nu wel overal spierpijn. Volgende week ga ik terug 15 en 20km runs doen, de 30 laat ik nu nog even achterwege. De marathon is ook pas gepland voor oktober.
Volg je een schema voor uw voorbereiding? Veel succes nog in ieder geval!




