Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe altijd de tegenovergestelde beweging: ik koop de schoenen die het goedkoopst zijn, en dus meestal in de lelijkste kleur of zwart of de pegasus die ik nu heb in wit met roos en lichtblauwe accentenDie zien er wel heel nice uit! Heb gisteren de pegasus 38 in ontvangst mogen nemen. Ook beetje laten meeslepen met de marketing, €10 meer omwille van het kleurtje haha .
![]()

Toevallig kreeg ik net reclame in m'n inbox voor de loopwedstrijd Dwars door Brugge in mei. De 5km loop is helaas nooit 5km, eerder 4.8km, wat zeer jammer is. Een organisatie die zichzelf iets wat serieus neemt, gaat geen 5km promoten die 200m te kort is.Me een beetje laten meeslepen met de hype en de Nike Zoomx Streakfly gekocht. Het kan maar een extra motivatie zijn om hard te werken aan m'n herstel (voet) zodat ik deze schoenen ten volle kan benutten in de lente+zomer tijdens wat 5 en 10k stratenlopen.
![]()
Ik vind die dat jij hebt eigenlijk nog nice, Pegasus lijn zijn allemaal maar saaie kleuren imoIk doe altijd de tegenovergestelde beweging: ik koop de schoenen die het goedkoopst zijn, en dus meestal in de lelijkste kleur of zwart of de pegasus die ik nu heb in wit met roos en lichtblauwe accenten![]()
Iemand suggesties voor een maatje 48 / platvoeten....? Ik twijfel of k een speciale zool misschien moet insteken, een beter paar kopen... Sportdokter consulteren of misschien gewoon een winkel instappen en advies vragen
Ik heb een 47 (loopschoenen 48 tot zelfs 49) en platvoeten. Ik loop zonder steunzolen, volgens sportkine ook niet nodig.
Schoenadvies gekregen bij loopanalyse in Runner's Lab - ik loop met Hoka (Clifton voor duurlopen, Rincon voor intervallen en wedstrijden).
Kan het alleen maar aanraden om eens een Runner's Lab of dergelijk op te zoeken en een loopanalyse te laten doen.

Wat is uw regio?Top, dank je. Filiaal in Paal-Beringen, lekker dichtbij! Eens een afspraak maken![]()
Time2run is ook een aanrader. Ligt wel in Hasselt.Top, dank je. Filiaal in Paal-Beringen, lekker dichtbij! Eens een afspraak maken![]()
Ik zit in Heusden-ZolderWat is uw regio?
Zag het op je profiel.Ik zit in Heusden-Zolder
Ik zou runnerslab proberen, daar kunnen ze je in de juiste richting wijzen waar je moet beginnen te zoeken. Ik heb altijd met Asics gelopen, heel content van en nu sinds 1 jaar overgestapt op Hoka Clifton (7), die vind ik nog iets beter maar het was wel wennen om de overstap te maken. Nu wissel ik af tussen mijn Clifton's en mijn Asics.Iemand suggesties voor een maatje 48 / platvoeten....? Ik twijfel of k een speciale zool misschien moet insteken, een beter paar kopen... Sportdokter consulteren of misschien gewoon een winkel instappen en advies vragen
Prijzen zijn ongeveer gelijk bij ze allebei. Meer als 200 euro voor 1 paar is een zware overschatting.Merci voor het advies allen. Is het zeer waarschijnlijk dat ik +€200 ga uitgeven bij zowel runnerslab als time2run voor de schoenen alleen? Kheb vroeger nooit echt veel uitgegeven aan loop/basket-schoenen.
Nee. 200€ of meer betaal je enkel voor de carbon wedstrijd modellen. Voor een deftig loopschoen betaal je tegenwoordig tussen de 100€ en 140€.Merci voor het advies allen. Is het zeer waarschijnlijk dat ik +€200 ga uitgeven bij zowel runnerslab als time2run voor de schoenen alleen? Kheb vroeger nooit echt veel uitgegeven aan loop/basket-schoenen.