Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat het geval is krijgt iedereen een paar! Go 44 or go home!Per ongeluk +-328 paar ipv 1 paar gekregen.
Ik heb eens bij mij in de club geïnformeerd naar de 10km tijdens de midwinterjogging door Bokrijk: Die zou redelijk plat zijn. Dus het zou wel een snel parcours moeten zijn,Ik zit nog altijd na te genieten van mijn halve marathon afgelopen zaterdag, ondertussen wel al 4 dagen op rij gelopen (6-12-9-14km) pas vandaag was de spierpijn zo goed als verdwenen. Morgen rustdag, deze week maar één kwaliteitstraining ipv twee.

TOTAAL uncalled for. Hier hebben ze het laatste nog niet van gehoord!De Running Circlejerk op Reddit is meestal niet zo speciaal, maar deze vond ik wel de moeite om te delen
Nice!mij terug ingeschreven voor de Bello Gallico 50mijl
Ik moet die toch ooit eens doen, heb al zoveel door het meerdaalwoud gelopen.
wie weet ooit de 100mijl, maar laten we dit jaar het terug op de grizzly 100km en bello houden![]()
.
.
dus das ook wel leuk.Nice!
De Grizzly 100k interesseert me ook wel dit jaar, alhoewel na het pijlen-debacle van dit jaar.
Maar de plannen voor het najaar hangen een beetje af van hoe ik 'presteer' op de halve marathon ergens in maart. Afhankelijk daarvan plan ik misschien mijn 1e marathon in dit najaar. Je moet er ooit eens voor gaan toch? Al ga ik op mijn bek, zal er dan uit leren. Maar daar beslis ik dus pas later over.
Voor mijn halve marathon ben ik er nog niet uit of ik deze alleen of in wedstrijd loop. Eind maart/begin april vertrek ik op skiverlof dus het zal wel daarvoor moeten gebeuren, en bijgevolg is halve marathon Gent (Sofico) geen optie.
Daarom is mijn oog wel gevallen op de Sfinx Halve Marathon van Gent op 17/03. Daar kan ik gebruik maken van het haaswerk van Bashir Abdi die haas zal spelen voor mij.
Ondertussen ook ingeschreven voor de Trail de Cisterciens op 30/04 voor de 65k. Dat zal ook niet met een ideale voorbereiding zijn, maar die lange afstanden loop ik gewoon graag zonder daar te 'moeten' presteren.
Top - kunnen we enen drinken nadien!Op de 100km van de Grizzly doe je na de bevoorrading rond km 50 een extra lus die de 82km niet doet. Op die lus is het elk jaar prijs, echt kilometers lang geen pijlen. Heb daar een groepje van een man of 6 op sleeptouw genomen die geen gpx hadden, tss tss tss. Ik vertrouw op trails echt nooit op pijlen.
Ik loop dit jaar vermoedelijk ook de 65km op de Cisterciens. Al 2 x de 100km gedaan en met 3 x 100 mijl gepland dit jaar wil ik nog wat korte trails doen ook. Anders ben ik tegen de zomer kapot.

Je kan dit weekend nog eens proberen je 10km tijd te verbeteren tijdens de nieuwjaarsrun op linkeroever en aangezien je blijkbaar over een diepe beurs beschikt zal die 20 EUR voor de 10km er nog wel van afkunnen!Amai, ik heb toch van zondag tot nu ff rust moeten pakken na mijn 10km! Wel de eerste keer dat 10km daarvoor heeft gezorgd, moet ik zeggen. Gisteren zou wel al terug gegaan zijn, maar zou nipt geweest zijn. Ik zat tot nu in mijn linkerkuit met een bijna-kramp. De hele tijd zat die te dreigen om "door te komen". Elk trapje, elke bruuske beweging: pas op, hè! Moet toch iets zijn met die modder dat ik niet gewend ben in mijn spieren of zo...
Maar vanaf morgen weer kilometers erbij in aanloop naar KOTK! En dit weekend is het ineens ook nog 12w voor de 10 Miles, geloof ik!
Haha, je overschat mijn beurs! En de rechte lijn naar de 20km + 10M is nu ingezet.Je kan dit weekend nog eens proberen je 10km tijd te verbeteren tijdens de nieuwjaarsrun op linkeroever en aangezien je blijkbaar over een diepe beurs beschikt zal die 20 EUR voor de 10km er nog wel van afkunnen!

Ene van de Decathlon?Ik heb een nieuwe Camelbak, gisteren voor de 2de maal gebruikt en nu toch wel zeker dat hij lekt. Blijkbaar lekt hij aan het bevestigingpunt tussen de waterzak en de buis. De buis sluit precies niet genoeg aan. Er sijpelt heel langzaam water door. Na 15k begon de rugzak toch al goed nat te worden.
Iemand huis-, tuin- of keukentips om dit te verhelpen? Ik heb de buis er al eens afgehaald en opnieuw op bevestigd maar het probleem blijft.