Karry98
Well-known member
@parabellum heeft nieuwe Patagonia shortjes, die stinken niet, kan handig zijn![]()
Of zo’n pamper voor volwassenen e.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@parabellum heeft nieuwe Patagonia shortjes, die stinken niet, kan handig zijn![]()
Dat is vaak zo hoor, eenmaal je in een negatieve spiraal terechtkomt dan blijft dat wel even duren.Ja, die beslissing heeft lang standgehouden e. Mijn leven is gewoon te leeg zonder het lopen, wat moet ik anders doen. Nu eerst Brugge lopen, nadien de Grizzly 100 eind oktober, dan de Bello Gallico midden december en dan het Belgische beest der beesten eind februari, de Legends trail (250km). Buiten Brugge wel allemaal zaken waar ik al voor ben ingeschreven, anders zou ik die niet allemaal doen.
Het is momenteel wel echt niet met veel plezier, ik sukkel de laatste maanden ook van ontgoocheling naar ontgoocheling, dat helpt ook niet. Moet gewoon nog eens een degelijke prestatie neerzetten van waaruit ik kan verder bouwen.
Ghoja, eerste 5km gemiddeld 7-10sec per km sneller lopen dan de pace die ze in gedachten hadden is toch wel pijnlijk voor de lopers die op hun tempo rekenenDie pacers zijn dan ook geen professionelen of mensen die specifiek voorbereid zijn om te pacen. Nee dat zijn vrijwilligers die het tempo vlot kunnen lopen en met een horloge een pace kunnen aflezen. Maar 9/10 lopen ze te snel in het begin of gewoon te snel algemeen. Je mag niet kwaad zijn op die mensen, die doen ook maar hun best uiteindelijk.

Ik kan m'n fiets in de koffer steken en wat drank en gels aangeven. Ik heb +20j in Brugge gewoond en m'n moeder woont daar nog. Zou geen omweg zijn voor mijOm niet bij te pakken te blijven zitten ga ik mij inschrijven voor de marathon van Brugge. Ik moet en zal dit najaar nog een deftige tijd neerzetten.
Laat maar weten.Ik kan m'n fiets in de koffer steken en wat drank en gels aangeven. Ik heb +20j in Brugge gewoond en m'n moeder woont daar nog. Zou geen omweg zijn voor mijLaat maar weten.
Parcours in Brugge is zeker sneller. Eerst richting zee en dan pas op het einde de binnenstad opnieuw in.

Er zijn er zelf van minder ook hoor, voor elk wat wils en over gans het land.Is het eigenlijk makkelijker of moeilijker in groep lopen als je altijd alleen loopt?
Zou mij wel eens een doel willen stellen ( HM ofzo ), tenzij er al races zijn voor 10 / 15 km.
Hangt af van persoon tot persoon. Ik hou er niet van om tussen veel mensen te lopen, maar zo mensen voor mij zien lopen, geeft me wel motivatie om die in te halen. En als je wat lopers rondom u tegenkomt die pakweg hetzelfde tempo lopen, kan het handig zijn elkaar wat te pushen. Als je in groep start, start je ook altijd te snel denk ik, omdat je u echt laat meeglijden in de meute.Is het eigenlijk makkelijker of moeilijker in groep lopen als je altijd alleen loopt?
Zou mij wel eens een doel willen stellen ( HM ofzo ), tenzij er al races zijn voor 10 / 15 km.
Is het eigenlijk makkelijker of moeilijker in groep lopen als je altijd alleen loopt?

Ik kan m'n fiets in de koffer steken en wat drank en gels aangeven. Ik heb +20j in Brugge gewoond en m'n moeder woont daar nog. Zou geen omweg zijn voor mijLaat maar weten.
Parcours in Brugge is zeker sneller. Eerst richting zee en dan pas op het einde de binnenstad opnieuw in.
Zeker geen wc papier vergetenwat drank en gels aangeven.

Met een rol of 2 kom ik wel toe.Zeker geen wc papier vergeten![]()
Komt toch binnen he!ik heb die nog zien liggen toen de ambulance hem juist kwam oppikken..

. Laatste 3 kilometer ging een stuk moeizamer en was echt op de tanden bijten...
Meer trainen, meer trainen en vooral meer trainenHeb ik het goed aangepakt volgens jullie? Tips om het beter te doen?

Ik had het dus omgekeerd moeten doenMeer trainen, meer trainen en vooral meer trainen
Uw laatste ronde aan 4min51 en alles daarvoor rond de 6min, ja dat is niet goed natuurlijk
Ik voorspel dat je morgen het goed zal voelen. Maar dat is niet erg zolang je geen blessure eraan overhoudt.
Gewoon blijven trainen en de vooruitgang die komt wel!
Het feit dat ik nu niets voel in knieën, enkels, hamstrings is dat al een hoopvol teken? Of kan ik daar totaal niet op voortgaan?Kan je jammer genoeg niet op voortgaanIk had het dus omgekeerd moeten doenHet feit dat ik nu niets voel in knieën, enkels, hamstrings is dat al een hoopvol teken? Of kan ik daar totaal niet op voortgaan?
Hoe lang moet ik hier nu van herstellen? ik dacht woensdag al een trainingtoertje te doen van een km of 5?

Het feit dat ik op het einde nog zo veel jus in de benen had... Wil dat dan zeggen dat mijn conditie eigenlijk veel beter is dan ik dacht en dat ik het tempo van de laatste 8 kilometers van in het begin had kunnen aanhouden?Kan je jammer genoeg niet op voortgaan
Bekijk het morgen en dinsdag zou ik zeggen. Het lijkt me niet onmogelijk. Maar ik acht de kans groter dat het niet zal lukken eerlijk gezegd.
Beter iets langer rusten, in the long run zal je hier het beste mee zijn.
Het feit dat ik op het einde nog zo veel jus in de benen had... Wil dat dan zeggen dat mijn conditie eigenlijk veel beter is dan ik dacht en dat ik het tempo van de laatste 8 kilometers van in het begin had kunnen aanhouden?