Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Robin, lang geledenAls ontbijt waarschijnlijk wat koffiekoeken, ‘s middags een paar hotdogs of zo en dan tegen een uur of 4 à 5 een pak chips of zo.

ROFL. En ik hier maar nadenken over wat ik deze middag nog ga binnenspelen...Als ontbijt waarschijnlijk wat koffiekoeken, ‘s middags een paar hotdogs of zo en dan tegen een uur of 4 à 5 een pak chips of zo.

Denk het wel, was bij de 10M ook zo. De tijd kwam er telkens live staan, maar de foto's en filmpjes pas achteraf. De chip registreert elk moment dat je bent doorgekomen, en dus op welke foto je ongeveer staat.De "mypage" staat online op de website...
Op 7 punten is er tijdsregistratie. En er staat telkens "foto/video" bij. Ze gaan daar toch niet van iedereen een foto online zwieren?![]()
Kan ik op tijd in m’n bedKarry aan het 5km-punt als 30ste doorgekomen in 20min of 4:00/km tempo. Als hij dit aanhoudt zal hij zijn doel halen.

Sorry, van de andere leden ken ik de namen niet. Plaats gerust over hen updates.
Patagonia strider pro shorts

De positie van zijn categorie, Senioren Heren (mannen jonger dan 35).wat wil die SEH trouwens zeggen?
ha precies mijn marathon die je beschrijft, ging vlot voor onder 3u30m tot km 19. Plots buik/darmkrampen, paar keer moeten stoppen en wandelen, dan toilet gevonden en darmkrampen waren beter, maar benen vol gelopen, ook pijn aan mijn voeten en voos kotsgevoel. Ik vermoed dat het komt door die iso drank, beter niet genomen, en misschien de combinatie met het vochtige weer, was echt zweten de eerste 19km. In Berchem wou ik er de brui aan geven en naar huis lopen, maar ik had supporters aan de finish en geen sleutel, dus maar verder gesukkeld al wandelend en lopen nuja slenterend, mijn slechtste tijd ooit. Regelmatig mijn naam gehoord, deed mentaal wel nog iets om toch af en toe is te lopen. Na de finish rillen van de kou. Zelfs als notoir gierigaard geen energie meer om drie ipv twee aangeboden wraps van foodmaker mee te nemen.Wat. Een klucht.
Super goed gestart, uitstekend gevoel en dan na 17km of zo een eerste keer moeten gaan kakken. Nadien terug vertrokken en mijn tempo kunnen aanhouden, dacht dat het dat was. 4km later een tweede keer gaan kakken, toen werd het mentaal al wat lastiger. Een paar km later een derde keer en uiteindelijk zelfs een vierde keer. Dan is het gewoon gedaan. Het leuke is ook dat ik over hekken ben moeten kruipen om dixies te gebruiken op werven. Want als je €70 betaalt is het wat veel moeite om way dixies te plaatsen. Leve Golazo.
Ik baal echt als een stekker omdat alles aanwezig was om er iets moois van te maken.
Geen idee hoe het komt overigens, want het was zelfs voor de eerste gel. Niet zot gedaan qua eten vandaag (dat van die chips was een grap e) en slechts 1 koffie gedronken.
Wat een strontsport (see what I did there).
ha precies mijn marathon die je beschrijft, ging vlot voor onder 3u30m tot km 19. Plots buik/darmkrampen, paar keer moeten stoppen en wandelen, dan toilet gevonden en darmkrampen waren beter, maar benen vol gelopen, ook pijn aan mijn voeten en voos kotsgevoel. Ik vermoed dat het komt door die iso drank, beter niet genomen, en misschien de combinatie met het vochtige weer, was echt zweten de eerste 19km. In Berchem wou ik er de brui aan geven en naar huis lopen, maar ik had supporters aan de finish en geen sleutel, dus maar verder gesukkeld al wandelend en lopen nuja slenterend, mijn slechtste tijd ooit. Regelmatig mijn naam gehoord, deed mentaal wel nog iets om toch af en toe is te lopen. Na de finish rillen van de kou. Zelfs als notoir gierigaard geen energie meer om drie ipv twee aangeboden wraps van foodmaker mee te nemen.
).
Maar echt he! Zelfs aan de start waren de toiletten imo zeer beperkt.Want als je €70 betaalt is het wat veel moeite om way dixies te plaatsen. Leve Golazo.

Maar echt he! Zelfs aan de start waren de toiletten imo zeer beperkt.
Zelf 2x moeten plassen. Ene keer omdat het echt nodig was. De tweede keer omdat die laatste tunnel zoveel pijn deed, dat ik het leuk vond om nog eens 20sec pauze te nemen
Mijn eerste marathon was echt een super ervaring! Alle twijfels verdwenen aan km 7, bij de eerste bevoorrading. Mijn scheenbeen en kniepijntjes leken niet volledig door te breken door mijn trage start. Uiteindelijk een zalig loopje gedaan.
Maar o wee die laatste 8km is echt tandenbijten! De bovenbenen voelden bijna hetzelfde aan zoals toen ik de dodentocht wandelde. Gelukkig was ik conditioneel niet leeg en kon ik gewoon doorstrompelen (nadien zie ik dat mijn cadans richting 200 ging).
Een steady pace kunnen aanhouden. Versnellen op het einde zat er wel niet meer in. Maar vertragen was ook maar beperkt. Zalig om dan iedereen te kunnen inhalen en wandelaars aan te moedigen, ondanks hun boze blikken soms.
De supporters was ook top! Deze had ik voor geen geld van de wereld willen missen! Ik kan me niet inbeelden dat dit gelukt zou zijn wanneer ik 1 lange rechte loop zou moeten doen zonder zoveel volk (ik denk dan aan nieuwpoort marathon)
Terwijl ik nog aan het nadenken ben hoe ik nu uit mijn bed zal geraken en die trap zal overleven (wonen jullie allemaal in bungalows misschien?) kan ik wel al meegeven dat ik trots ben op mijn tijd:
3:33:00-3:36:00 (door privacy geef ik exacte tijd niet)