Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me inderdaad wel inbeelden dat dit een vrij snel parcours is.Zag er precies wel een vrij snel parcours uit op de marathon.
Iemand van de club net 2de geworden en dan twee man op 2u47 en 2u54.
Maar als ik de horrorverhalen hier lees dan ging het niet bij iedereen zo vlot.

Zag er precies wel een vrij snel parcours uit op de marathon.
Iemand van de club net 2de geworden en dan twee man op 2u47 en 2u54.
Maar als ik de horrorverhalen hier lees dan ging het niet bij iedereen zo vlot.
.Het parcours was voor mij toch ook een pluspunt. Leuk in elkaar gestoken en ge hebt, zelfs met de halve marathon, ongeveer alles gezien wat ge moet zien int stad.
Sanitair is sowieso altijd een probleem bij loopwedstrijden vind ik. Altijd te weinig.
Golazo is de mafia van de sportwereld. Niet meer dan dat.Ik vind dat een schande. Op de GTLC hadden ze bvb wel dixies geplaatst aan de bevoorradingen. Dat is dan nog eens in the middle of nowhere, dus daar kan ik de bosjes in duiken. Kost evenveel als de marathon van Antwerpen voor een 100 mijler met alles erop en eraan.
Golazo zal er niet van wakker liggen, maar ik ga mijn gal toch eens spuwen.
Da's de schaal, hè. Antwerpen is groter dan je denktParcours viel eigenlijk beter mee dan verwacht, wel redelijk veel draaien en keren, maar als je daar niet in een te grote groep zit valt het wel mee. 5 tunnels, maar eigenlijk is zelfs dat verwaarloosbaar. Zoals @Ghisallo aangeeft zijn de kasseien bij momenten nog het lastigste. Eigenlijk zeker wel een cava parcours, al ziet het er op kaart echt niet uit.

Maar dan onderweg echt nul. Ik vond het ook wel erg karig bewegwijzerd. Waar de bagage moest, waar de startvakken waren van daaruit... Ofwel ben ik net de verkeerde straten ingegaan, maar het was wat chaotisch. Al de rest was wel super georganiseerd. Alles afgezet, seingevers op gevaarlijke punten, veel supporters (die wel stiller waren dan bij KOTK
, en een mooi parcours inderdaad! Al had ik wel hetzelfde als Spooky, en was ik rond km 17 echt even dolgedraaid. Het is nochtans mijn vaste loopbuurt allemaal!
En een finale klop toen op 19km de pacers van de 2u aan me voorbij kwam. En met geen stokken kon ik die nog bijhouden. Een paar keer moeten stappen, ook omdat dat dan in je kop zit natuurlijk. Als ik het verhaal van @Ghisallo lees, denk ik dat mijn spieren wel hersteld waren na KOTK, maar dat het vat nog niet helemaal gevuld was. 

Ik zou in oktober nog een of twee korte wedstrijden lopen, maximaal 15km maar vind niet echt iets.Om niet bij te pakken te blijven zitten ga ik mij inschrijven voor de marathon van Brugge. Ik moet en zal dit najaar nog een deftige tijd neerzetten.

Ging jij uw loopschoenen niet aan de haak hangen?![]()
. Mijn leven is gewoon te leeg zonder het lopen, wat moet ik anders doen. Nu eerst Brugge lopen, nadien de Grizzly 100 eind oktober, dan de Bello Gallico midden december en dan het Belgische beest der beesten eind februari, de Legends trail (250km). Buiten Brugge wel allemaal zaken waar ik al voor ben ingeschreven, anders zou ik die niet allemaal doen.Dat doet er mij aan denken, waar vinden jullie de informatie terug over wedstrijden? best versnipper is die informatie, loop eigenlijk al jaren dezelfde wedstrijden, dit jaar staan er in november nog een aantal halve marathons op het programma (Berlare, Valkenswaard, mss linkeroever halve) en dan nog een 'trailwedstrijd' van het werkIk zou in oktober nog een of twee korte wedstrijden lopen, maximaal 15km maar vind niet echt iets.
Moet gewoon nog eens een degelijke prestatie neerzetten van waaruit ik kan verder bouwen.

En eens leren Imodium op zak te hebben? Of is het nog te vroeg voor zo’n mopjes?![]()
.Volgende keer laat ik gewoon alles lopen en zet ik iemand aan de finish met een nieuwe short.

Dat doet er mij aan denken, waar vinden jullie de informatie terug over wedstrijden? best versnipper is die informatie, loop eigenlijk al jaren dezelfde wedstrijden, dit jaar staan er in november nog een aantal halve marathons op het programma (Berlare, Valkenswaard, mss linkeroever halve) en dan nog een 'trailwedstrijd' van het werkIk zou in oktober nog een of twee korte wedstrijden lopen, maximaal 15km maar vind niet echt iets.