algemene discussie | Virtual Reality

Als je voorbeeld recht staand alles insteld.

Maar je wilt dan zittend gamen. Moet je dan alles terug opnieuw doen? Heb je ergens een knop om scherp te stellen?

Gisteren aangekregen en even de demo's van Star Wars en Horizon Call of the Mountain gespeeld. Vooral van die laatste echt onder de indruk van de graphics. :love:
Waar ik bij de eerste VR bril een beetje teleurgesteld was van de graphics is dat zeker hier niet het geval!

lost-john-travolta.gif

Net eerste gevecht in Horizon met Glinthawks achter de rug. Nog een beetje aan het panikeren, heb het dodgen en strafen nog niet onder de knie wat dan dus resulteert in schreeuwpartijen van paniek en mijn lief dat waarschijnlijk de ogen rolt zonder dat ik het kan zien hahaha.

Laatst bewerkt:
Gisteren is die hier toegekomen, wat een verbetering tegenover die 1st psvr... Resident evil is gewoon de max in VR, ik moet enkel nog wennen aan bewegingen, om de 10 min toch een break nemen anders kotsen :D Terwijl mijn vriendin hier al zit rond te vliegen upside down en wtf nog allemaal in No Mans Sky.... Niet eerlijk :"(

22/02 besteld, vandaag aangekomen.

Op geen enkel moment trackinggegevens ontvangen.

UPS stond hier gewoon plots voor de deur.

It's gonna be a good weekend :p.

Uren in die chat zitten wachten en er niet ingeraakt,sony service dikke 0...en nu????kga hier ne chargebzck doen via paypal eh
Wanneer besteld? En via cc kunt ge sneller meevolgen, ik wist zelf niet dat ge kon betalen met PayPal? Sony ziet liever cc's dan pp denk ik... En zo gaat ge zeker niks krijgen als ge direct begint met annuleren. Je kan ook mailtje sturen toch? Ongeduldigen :unsure:

En ik betaal nooit voor express, dikken bs is dat

After the fall eens opstarten,mijn laatste game die ik nog niet heb gestart. Ik kan wel niks van shooters, we zullen zien.

Iemand die rez infinite nu al eens geboot ? De moeite voor de 10 euro upgrade?

Ja betaald met paypal...ben ik en een super goeie fake site getrapt en gescammed?
Hebde een advertentie geopend? Een van de eerste resultaten? Normaal moet ge u inloggen met PSN eerst

Misschien kan dat eh paypal, ben gewoon niet zeker, maar omdat @SpeedyP niet kon betalen met PayPal vroeg ik het mij af

dieje kiiilerke2 is maar ne rare ze...

nu ik thuis ben ff alles gechecked en tis legit dus tis sony die aant dutsen zijn en mij int zak hebben gezet :unsure:µ
hebben die een mail met vragen over verzendingen ? die chat heb ik de volledige dag voor zitten wachten zonder ne mens die mij kwam helpen dus dat zal het niet worden

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan